شکایت نمی کنم، خواش می کنم پولم را بدهید

ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال گفت: بابت طلبی که از باشگاه پرسپولیس دارم شکایت نمی کنم ولی از آنها خواهش می کنم ۳۹ میلیونم را بدهند تا دعای خیر پیشکسوتی همچون من پشت سرشان باشد

 . ناصر ابراهیمی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در آستانه فصل دوازدهم لیگ برتر نمی توان گفت: که کدام تیم موفق ترین در فصل نقل و انتقالات بوده است چراکه موفقیت را باید از خود مربیان سوال کرد چون این قضیه به سلایق هر مربی بستگی دارد.
وی تصریح کرد: به طور مثال من نمی توانم بگویم که قلعه نوعی در تیم استقلال بهترین عملکرد را داشته است یا اینکه پرسپولیسی ها بهترین تیم ها باید با توجه به آنچه مد نظر خود داشته اند مقایسه شوند.
وی ادامه داد: من هم سابقه بازیکنی و هم سابقه مربی گری را داشته ام و گمان می کنم پرسپولیس تقریباً به آن چه مد نظر داشته، رسیده است.
وی تأکید کرد: خریدهای میلیاردی و چند صد میلیونی پرسپولیس در پست هایی همچون دفاع وسط، دفاع راست و چپ خوب بوده است ضمن اینکه معتقدم اگر یک طراح به خط هافبک این تیم اضافه می شد شاهد پرسپولیسی کامل بودیم.
 وی ادامه داد: وجود هافبک طراح در یک تیم به قدری اهمیت دارد که استقلال زمانی که کیانوش رحمتی از این تیم رفت ضرر زیادی به آنها وارد شد و همین قضیه اهمیت حضور هافبک طراح وظیفه طراحی و بازسازی در تیم را دارد مشخص می کند.
*نقش تیموریان در استقلال بسیار پررنگ بود
وی با اشاره به تیم استقلال تهران عنوان داشت: معتقدم در استقلال وجود برخی بازیکنان تأثیر زیادی داشت از این جمله می توان به تیموریان اشاره کرد وی نقش عجیبی در تیم استقلال داشت و فصل گذشته حضور چشمگیری داشت.
 *بهانه ای برای سرمربی پرسپولیس باقی نمانده است
 وی در خصوص تیم پرسپولیس بیان داشت: با این تلاش هایی که در تیم پرسپولیس رخ داده است دیگر بهانه ای برای مربی این تیم باقی نمانده است.
وی تصریح کرد: سرمربی تیم پرسپولیس مربی موفق و با تجربه ای است و باید منتظر ماند و دید وی در فصل دوازدهم لیگ برتر با مهره های سرخش چه عملکردی خواهد داشت.
وی ادامه داد: به نظرم حداقل تا ۵ هفته باید منتظر ماند تا هماهنگی میان بازیکنان سرخپوش با هم ایجاد شود. 
*پرسپوایس در پرداخت مبلغ کم مشکل دارد
ابراهیمی در خصوص طلب از باشگاه پرسپولیس بیان داشت: چند روز دیگر دومین نامه ام را به باشگاه پرسپولیس می دهم هرگز از این باشگاه شکایت نمی کنم ولی خواهش می کنم ۳۹ میلیون من را بدهند.
وی تصریح کرد: پرسپولیس با برخی بازیکنان قراردادهای میلیاردی می بندد ولی در پرداخت مبلغ کم مشکل دارد.
وی افزود: مسئولان این تیم باید تلاش خود را به کار ببندند تا دل گذشتگان و با سابقه های این تیم را به دست بیاورند و دعای خیر پشت سر این تیم باشد.
 *عاشق تیم های جوان و گمنام هستم
ابراهیمی در خصوص تیم های حاضر در لیگ برتر عنوان داشت: من همیشه در دوران مربی گری خود عاشق تیم های جوان و گمنام بوده ان و هر تیمی هم که در آن حضور داشتم تیم جوانی بود و سعی در جذب بازیکنان جوان به تیم ها داشتیم و در هنگام همکاری با پروین هم تیم جوانی را تشکیل داده بودیم.
وی تصریح کرد: جوانگرایی در هر تیمی برای من قابل احترام است و فرقی نمی کند این جوانگرایی از سوی چه سرمربی باشد خواه جلالی باشد، خواه فرکت، خواه دیگران… وی تأکید کرد: ولی متأسفانه امروزه مربیان به دنبال سن بالاها هستند و کمتر ریسک می کنند و بازیکنان جوان را جذب می کنند.
وی ادامه داد: معتقدم بازیکنان هرچه سنشان بالا می رود کم کم دهانشان خوب کار می کند و لب ها باز و بسته می شوند. وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم لیگ دوازدهم لیگی پویا و با نشاط باشد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.