شکستی دیگر برای اوکلاهوما درپلی‌آف NBA

۱۱اردیبهشت،

در ادامه رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA)، بامداد امروز سه بازی برگزار شد که در جریان آن «هیوستون راکتز» در پنجمین دیدار خود برابر «اوکلاهوماسیتی» نایب قهرمان فصل قبل عملکردی خوب داشت و توانست ۱۰۷ بر ۱۰۰ به پیروزی برسد. «اوکلاهوما» در شرایطی دو باخت پیاپی تجربه می‌کند که برای صعود به نیمه نهایی کنفرانس غرب تنها یک برد می‌خواهد. نتیجه مجموع این دو تیم در پنج بازی ۳ بر ۲ به سود «اوکلاهوما» است. در این مسابقه “کوین دورانت” فوروارد «اوکلاهوما» با کسب ۳۶ امتیاز، انجام ۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند. در طرف دیگر “جیمز هاردن” گارد راس «هیوستون» با کسب ۳۱ امتیاز، ۸ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نقش زیادی در پیروزی تیمش داشت.

به گزارش ایسنا،«نیویورک» تیم دوم کنفرانس شرق نیز در شرایطی که یک برد تا نیمه نهایی فاصله دارد که بازهم برابر «بوستون سلتیک» تن به شکست داد. «بوستون» در این مسابقه ۹۲ بر ۸۶ برنده شد و کار را ۳ بر ۲ کرد تا به صعود امیدوار شود.

آخرین دیدار بامداد امروز بین دو تیم «ایندیانا» و «آتالانتا» بود که «ایندیانا» توانست ۱۰۶ بر ۸۳ به پیروزی برسد و سه بر دو از حریفش جلو بیفتد.

برنامه دیدارهای فردا به شرح زیر است:

بروکلین – شیکاگو

دنور – گلدن استیت


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.