شکستگی هیپ در سن کودکی درمان دارد

۰۳م اسفند ،

شکستگی های هیپ معمولاً در سنین ۷ تا ۱۱ سالگی اتفاق می افتد که در سنین پایین تر با تروما و ضربات و انرژی کمتر سبب جا به جایی می گردد.

 به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران؛دکتر غلامعلی عکاشه دبیر انجمن جراحان ارتوپدی ایران با بیان این که هیپ به مجموعه مفصل ارتباطی بین لگن و ران گفته می گردد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام یافته های ارتوپدی ایران در سطح جهان نیز وجود دارد و همگام با پیشرفت های جهانی از نظر عمل ارتوپدی به روز می شویم.

وی با اشاره به این که قیمت گذاری بر روی خدمات پزشکی کار درستی نیست گفت: طی دو سال قبل نرخ هر نوع خدمتی چند برابر شده اما تعرفه های پزشکی تغییر چندانی نکرده و اگر شاهد اندک تغییری در تعرفه ها بودیم نمی توان با آن کار کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که اجسام و اجناسی که در علم ارتوپدی برای جراحی بیماران استفاده می شوند شامل دو دسته می باشند اظهار داشت: این وسیله ها مصرفی و ابزاری می باشند که ابزار مصرفی با توجه به نوسانات نرخ ارز گران است اما کمبودی در خصوص تهیه وسایل ارتوپدی نداریم و تنها معضل موجود گران این تجهیزات است.

وی خاطر نشان ساخت: سازمان های بیمه گر باید تعهدات خود نسبت به وسایل ارتوپدی افزایش دهند تا از هزینه هایی که از جیب بیماران برای تهیه این وسایل پرداخته می گردد کاسته شود./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.