شکست آلمان، هلند و ایتالیا

جام جم آنلاین: چهارشنبه شب در اقصی نقاط جهان دیدارهای دوستانه‌ای برگزار شد که طی آن تیم‌های بزرگی چون آلمان، ایتالیا و هلند مقابل حریفان خود مغلوب شدند.

آلمان که در فرانکفورت میزبان آرژانتین بود با نتیجه عجیب ۳ بر یک مغلوب مهمان خود شد. در این دیدار، داور «رون رابرت زیلر» دروازه‌بان ژرمن‌ها را در دقیقه ۳۰ با کارت قرمز از زمین اخراج کرد و بعد از آن بود که دروازه آلمان سه بار باز شد.

ابتدا «سامی خدیرا»، هافبک تیم ملی آلمان در دقیقه ۴۵ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد سپس «لیونل مسی» در دقیقه ۵۲ و بعد از آن هم «آنخل دی ماریا» در دقیقه ۷۳ موفق شدند برای آرژانتین گلزنی کنند.

تک گل ژرمن‌ها را هم «بندیک هوودس» در دقیقه ۸۱ بازی به ثمر رساند تا جدال این دو رقیب دیرینه به برتری ۳ بر یک آرژانتین بیانجامد.

انگلیس نیز که در شهر برن سوئیس به مصاف ایتالیا رفته بود موفق شد در حالی که یک بر صفر از این تیم عقب بود در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.

گل‌های انگلیس را «فیل جاگیلکا» (۲۸) و «جرمن دفو» (۸۰) به ثمر رساندند و تک گل شاگردان «چزاره پراندلی» را هم «دانیله ده روسی» در دقیقه ۱۵ وارد دروازه «سه شیرها» کرد.

این نتایج در حالی رقم خورد که برزیل در سوئد موفق شد با نتیجه قاطعانه ۳ بر صفر میزبان خود را از پیش رو بردارد. در این دیدار «لئوناردو دامیائو» (۳۲) و «الکساندر پاتو» (۸۴ و ۸۸) برای شاگردان «مانو منه‌زس» گلزنی کردند.

چهارشنبه شب همچنین تیم هلند که در رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ در مرحله گروهی بدون کسب حتی یک امتیاز حذف شده بود در ادامه ناکامی‌هایش با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب بلژیک شد.

این نخستین دیداری بود که در آن «لوئیز فان گال» به عنوان سرمربی نارنجی پوشان بار دیگر روی نیمکت می‌نشست اما اولین تجربه او با شکست همراه بود.

در مهمترین دیدارهای دوستانه شب گذشته نتایج زیر رقم خورد:
سوئد صفر – برزیل ۳
ژاپن یک – ونزوئلا یک
کره جنوبی ۲ – زامبیا صفر
روسیه یک – ساحل عاج یک
اوکراین صفر – جمهوری چک صفر
اتریش ۲ – ترکیه صفر
کرواسی ۲ – سوئیس ۴
آلمان یک – آرژانتین ۳
بلژیک ۴ – هلند ۲
فرانسه صفر – اروگوئه صفر
اسکاتلند ۳ – استرالیا یک
انگلیس ۲ – ایتالیا یک
پرتغال ۲ – پاناما صفر
پرتوریکو یک – اسپانیا ۲
مکزیک صفر – آمریکا یک (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.