شکست اکراین در یک شب بارانی

نمایش اسلاید

/Images/News/Larg_Pic/26-3-1391/IMAGE634753936706269188.jpg

به گزارش خبرآنلاین؛ میزبان بازی های جام متلهای اروپا در خانه شکستی تلخ را تجربه کرد. شاگردان اولک بلوخین اسطوره ای در شبی که انگار آسمان دونتسک سوراخ شده بود تا جشن اکراینی ها را خراب کند ، بعد از یک ساعت وقفه ، بازی در زمین خیس از سر گرفته شد و نیمه اولش کاملا پایاپای بود و طرفداران میزبان امید زیادی داشتند در حوالی قطب ، باری دیگر سربازان فرانسوی قندیل ببندند و زمین گیر شوند اما شانس با آنها یار نبود . ژرمی منز ، گلزن اول فرانسه در این بازی باید در نیمه اول اخراج می شد اما داور از سر تقصیرش گذشت. او هم قدر این بخش را در نیمه دوم دانست و توانست روی پاس خوب کریم بنزما در همان شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵۳ به گل برسد.

تنها ۳ دقیقه بعد ، این بار بنزما پاسش را به کابای رساند و باز هم دروازه میزبان بود که فرو ریخت. تعویض های بلوخین هم راه به جایی نبرد و کار به جایی رسید که او مغموم روی نیمکت خشکش بزند. این همان حسی بود که شوچنکو و یارانش در زمین و تماشاگران روی سکوها داشتند. بازی با همین دو گل به پایان رسید تا درست در زمان سوت داور ، یکی از طرفداران میزبان ، هموطنش را که روی سکوها خوابش برده بود از خواب بپراند واینگونه سوژه اول رسانه های پوشش دهنده این مسابقه شود.

با این برد ، فرانسه ۴ امتیازی شد و باید در بازی آخر با بردن سوئد بالا برود. اکراینی ها هم باید برای صعود به مرحله دوم ، انگلستان را حذف کنند.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.