شکست خانگی آرسنال برابر منچسترسیتی

۲۴م دیماه ،

آخرین دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس با پیروزی منچستر سیتی برابر آرسنال به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در آخرین دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیسT آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان منچستر سیتی بود که در پایان در یک بازی جنجالی که دو اخراجی در پی داشت با حساب ۲ بر ۰ شکست خورد.

در این دیدار ابتدا دقیقه ۹ با خطای کوژینلی روی ژکو ، مایک دین داور مسابقه لورنت کوژینلی را با کارت قرمز جریمه کرد تا سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شود اما پنالتی ژکو را ووچم چزنی دروازه بان آرسنال در دو مرحله دفع کرد.

بعد از ده نفره شدن آرسنال این تیم سیتی بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت تا اینکه سر انجام در دقیقه ۲۱ جمز میلنر هافبک سیتی با یک شوت سنگین گل اول مسابقه رو برای منچستر سیتی به ثمر رساند. ده دقیقه بعد ادین ژکو مهاجم سیتی در نهایت در این دیدار توانست گلزنی کند و اختلاف را به دو گل افزایش دهد تا نیمه اول این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم این تیم آرسنال بود که با وجود ده نفره بودن توانست چندین موقعیت روی دروازه سیتی ایجاد کند اما در رسیدن به گل ناکام بود. ونگر در دقیقه ۵۷ اولیور ژیرود مهاجم هموطنش را به میدان آورد تا هر چه در چنته دارد را برای گرفتن حداقل یک امتیاز از این دیدار خانگی رو کند.

در ادامه دو تیم به حملات جسته و گریخته خود ادامه دادند اما هر بار در رسیدن به گل ناموفق بودند. در ادامه در دقیقه ۷۵ ویسنت کمپانی با تکل خطرناک روی پای جک ویلشر با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد تا دو تیم در تعداد نفر در این مسابقه برابر شوند. در ادامه از شدت حملات هر دو تیم کاهش پیدا کرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا منچستر سیتی از رقیب و همشهری اش منچستر یونایتد عقب نماند.

نتایج بازی های امروز لیگ انگلیس

منچستر یونایتد ۲ – لیورپول ۱

آرسنال ۰ – منچستر سیتی ۲

در جدول رده بندی لیگ انگلیس در پایان هفته بیست و دوم دو تیم همشهری منچستر یونایتد و منچستر سیتی با ۵۵ و ۴۸ امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند و چلسی با ۴۱ امتیاز و یک بازی کمتر در جای سوم قرار دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.