شکست یوونتوس صدرنشین و پیروزی خانگی میلان

۱۷م دیماه ،

هفته نوزدهم رقابت‌های سری A با شکست یوونتوس صدرنشین و پیروزی میلان پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سفید و مشکی پوشان تورین در دیدار خانگی مقابل سامپدوریایی که کمتر کسی انتظار پیروزی‌اش را داشت با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد تا با توجه به پیروزی لاتزیو صدرنشینی‌اش را در خطر ببیند.

در این دیدار خانگی که در ورزشگاه اختصاصی تورین برگزار شد، جووینکو ابتدا از روی نقطه پنالتی یوونتوس را پیش انداخت اما تیم سامپدوریا با وجود اینکه از دقیقه ۳۰ کار را ۱۰ نفره دنبال می‌کرد، دو بار توسط ایکاردی در دقایق ۵۲ و ۶۹ به گل رسید.

در دیگر دیدار برگزار شده میلان احیا شده در خانه با نتیجه ۲ بر یک از سد سیه‌نا گذشت. بویان کرکیچ در دقیقه ۶۷ و پاتزینی ۸۰ (پنالتی) برای میلان گلزنی کردند.

در سایر دیدارهای برگزار شده، پارما با نتیحه ۲ بر یک از سد پالرمو گذشت. جنوا با ۲ گل بولونیا را از پیش رو برداشت. فیورنتینا در خانه با ۲همین نتیجه مغلوب پسکارا شد و کیه‌وو نیز با یک گل آتلانتا را شکست داد. پیش از این اودینزه در دیدار خانگی با سه گل اینتر را شکست داده بود.

در آخرین دیدار هفته نوزدهم رقابت‌های سری A ناپولی در خانه پذیرای رم است. در جدول رقابت‌ها یوونتوس با وجود شکست خانگی همچنان با ۴۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های لاتزیو با ۳۹ و ناپولی با ۳۶ (یک بازی کمتر) در تعقیب تیفوسی‌ها می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.