شکوری : آینده نفت تهران را روشن می‌بینم

۸ م دیماه ،

هادی شکوری در مورد عملکرد تیم نفت تهران گفت: ما در آغاز لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی ارائه کردیم و در مقطعی توانستیم حتی به صدر جدول برسیم؛ اما متاسفانه بحث جوانی بیش از حد بازیکنان ما به تیم لطمه وارد کرد و کار دستمان داد. مصدومیت‌ها و محرومیت‌های بازیکنان تیم در ادامه مسابقات سبب شد روند خوب‌مان را از دست بدهیم. در نیم فصل تیم تقویت شد و در برخی نقاط که نیاز داشتیم نفرات جدید جذب کردیم تا در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم، به عنوان کاپیتان تیم آینده نفت تهران را بسیار روشن می‌بینم.

وی در مورد پیروزی نفت تهران مقابل راه‌آهن، خاطرنشان کرد: واقعیت این ‌است که بعد از عدم نتیجه‌گیری در هفت‌ هفته بازیکنان از لحاظ روانی دچار افت شده‌ بودند، در نیم فصل، بعد از ریکاوری که از لحاظ فنی و روحی انجام دادیم شرایط‌مان بهتر شد و در بازی اول با وجود اینکه فکر می‌کردم کار بسیار سختی مقابل راه‌آهن در پیش داریم توانستیم نتیجه بسیار خوبی کسب‌کنیم.

کاپیتان تیم نفت تهران در مورد اینکه در نیم فصل اول به داوری‌ها اعتراض داشتند، اظهار داشت: در خیلی از بازی‌ها این مسئله برای ما مشکل ساز شد، در بازی با استقلال دو بازیکن تیم ما اخراج و یک‌نفر سه کارته شد و این موضوع سبب گردید دوبازیکن خوب ما مثل یعقوب کریمی و وریا غفوری چند هفته نتوانند تیم را همراهی کنند. همچنین مهرآزما که یکی از بازیکنان اثرگذار تیم است را بدلیل مصدومیت از دست دادیم. مطمئناً در تیمی که جوان است این اتفاقات می‌تواند مشکل ساز شود.

شکوری در مورد اینکه در نیم‌فصل اول از مصدومیت جزئی رنج می‌برد، عنوان کرد: یک مقدار از ناحیه بالای زانو و همسترینگ دچار مشکل بودم که در دو، سه مسابقه نتوانستم برای تیمم به میدان بروم. در حال حاضر شرایط خوبی دارم و از مشکلات قبلی رنج نمی‌برم.

وی در پاسخ به این سوال که ابراهیم زاده در نیم فصل اول از نبودن گلزن در تیمش انتقاد می‌کرد؛ اما چرا با این وجود آن‌ها ایمان موسوی را که این روزها در استقلال خوب گل می‌زند از دست دادند، گفت: شاید خیلی‌ها بگویند ازدست دادن ایمان اشتباه بود. به نظر من ایمان یک مهاجم فوق العاده خوب و با اخلاق است؛ اما باید در نظر بگیریم برخی از بازیکنان به شرایط تاکتیکی یک مربی نمی‌خورند و نمی‌توانند از توانایی‌هایشان در این سیستم بصورت کامل بهره ببرند ، همین شرایط برای منوچهری در تیم استقلال وجود داشت و او در پازل تاکتیکی استقلال نمی‌توانست عملکرد خوبی داشته باشد. به هر حال این تصمیمی بود که بر اساس شرایط تاکتیکی تیم گرفته شد و امیدوارم برای ما مثمرثمر باشد.

شکوری در مورد دیدار هفته نوزدهم مقابل مس کرمان، تصریح کرد: در کرمان و در دور رفت موفق شدیم مس را در خانه شکست دهیم، درآن مسابقه ابتدا به گل رسیدیم؛ اما در ادامه برای حفظ این نتیجه فشار زیادی را متحمل شدیم. هرچند تیم ما با نفرات جدید هنوز جانیفتاده است؛ اما برای کسب هر سه امتیاز این دیدار پا به میدان می‌گذاریم. البته مس نیز در کادر فنی خود تغییراتی را بوجود آورده که شاید این مسئله سبب ایجاد انگیزه‌ای مضاعف در بازیکنان این تیم شود. امیدوارم در نهایت از این بازی دست‌پر خارج شویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.