شکوری: از استقلال به فیفا شکایت می‌کنم

۲۳ام بهمن ،

هادی شکوری در گفت‌وگو با فارس در مورد نتایج خوب نفت تهران در هفته‌های اخیر گفت: اول از همه یک ماشاءالله می‌گویم تا تیممان چشم نخورد. ما در نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفتیم اما در میانه راه به دلیل جوانی بیش از حد بازیکنان و برخی بدشانسی‌ها مثل محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها به مشکل برخوردیم. جوانان شرایط روحی خاص خودشان را دارند و وقتی کمی دچار مشکل شدیم برگرداندن آنها سخت بود. تیم ما پتانسیل بالایی دارد در نیم‌فصل دوم با بازیکنان خوبی که به تیم پیوستند این مسئله را نشان دادیم و فکر می‌کنم نیم فصل دوم بعد از استقلال بیشترین امتیاز را کسب کردیم.

وی در مورد اینکه آیا نفت تهران می تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ما همانند خیلی از تیم‌ها بی‌محابا حمله نمی‌کنیم و تنها رو به دفاع صرف نمی‌آوریم. تحت هر شرایطی سعی می‌کنیم حالت تاکتیکی تیم را حفظ کنیم و آقای ابراهیم‌زاده روی این موضوع تاکید دارد. ما با توجه به اینکه در ادامه باید به مصاف تیم‌های بالای سرمان برویم این امید را داریم که در آن مسابقات بتوانیم امتیازات را کسب کنیم و در رتبه‌های بالاتری بالا برویم. مسئله دیگری که وجود دارد تیم ما از یک مدیریت بسیار قوی بهره می‌برد. در هیچ فصلی آنقدر راحت نبودم و به هیچ وجه دغدغه مالی نداشتم. مدیریت با برنامه‌ریزی خوب خود این شرایط را برای ما فراهم کرده است.

مدافع نفت تهران دربارهٔ اینکه تیمم در جام حذفی با نتیجه پرگل مقابل پرسپولیس شکست خورد اما در لیگ برتر با ارائه یک بازی خوب به تساوی رسیدند، اظهار داشت: دو روز قبل از بازی جام حذفی ما در بندر‌عباس به مصاف آلومینیوم هرمزگان رفتیم. مسئولان با تعویق بازی ما موافقت نکردند و پس از بازگشت به تهران به صورت مستقیم به اردو رفتیم تا خودمان را برای این مسابقه آماده کنیم. بازی جام حذفی نیز شرایط خاص خودش را دارد. استرس فراوان و جوانی تیم ما را دچار مشکل کرد. حتی در آن بازی یک بر صفر جلو افتادیم و می‌توانستیم نتیجه را حفظ کنیم اما اتفاق دیگری افتاد. در بازی لیگ برتر توانایی تیممان را نشان دادیم و مشخص شد که نفت تهران قدرت زیادی دارد.

شکوری در مورد بازی مقابل صبای قم تاکید کرد: بازی سختی مقابل صبا داریم خیلی ناراحت شدم. این تیم در مرحله لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. آنها توانایی رفتن به دور گروهی را داشتند این اتفاق به نوعی به ضرر ما تمام شد صبا در دیدار مقابل ما می‌آید تا آن نتیجه را جبران کند. بعد از این بازی دیدار‌های سختمان آغاز می‌شود و باید با تیم‌های بالای جدول مثل تراکتورسازی، سپاهان، استقلال و غیره به میدان برویم.

وی در مورد اینکه مصدومیتش به طور کامل برطرف شده گفت: در بازی با پرسپولیس روی نیمکت حضور پیدا کردم. شرایطم بهتر از قبل است و دیگر مشکلی ندارم. اگر اتفاق خاصی نیفتد با صلاحدید کادر فنی امیدوارم از دیدار بعدی بتوانم به میدان بروم.

کاپیتان تیم نفت تهران در مورد بدهی‌اش از باشگاه استقلال عنوان کرد: همانطور که می‌دانید پدر من وکیل است. در همین ارتباط نامه‌های متفاوتی را تنظیم کردم و از آقای کفاشیان گرفته و به ترتیب به پایین به آقایان آیت‌اللهی، تاج، حسن‌زاده و غیره نامه زدم. یک دوست وکیل در قطر دارم و اگر پولم پرداخت نشود به زودی به فیفا شکایت می‌کنم. با توجه به اینکه استقلال بازی‌های آسیایی را در پیش دارد خیلی زود به این موضوع رسیدگی خواهند کرد. ما دوستانه صحبت‌هایمان را انجام دادیم. فردا کفاشیان و تاج جلسه‌ای در مورد بدهی‌ها دارند و اگر نتوانند مشکل من را برطرف کنند تا آخر هفته شکایتم را به فیفا ارائه خواهم داد. فردا باید به اداره مالیات بروم و ۲۱۱ میلیون تومان پول پرداخت کنم. مالیاتی که هنوز پولش را دریافت نکرده‌ام. خودم ممنوع‌الخروج می‌شوم و فکر می‌کنم تا چند وقت دیگر به دلیل این مشکل کل خاندانم ممنوع‌الخروج شوند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.