شکوه فناوری ایران در نمایشگاه اجلاس کشورهای غیر متعهد

همزمان با اجلاس کشورهای غیر متعهد، آخرین دستاورد دانشمندان، فناوران و شرکت های دانش بنیان ایرانی توانایی ایرانیان در تولید علم به رخ جهانیان کشیده می شود.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعاتممتازنیوز، این نمایشگاه در محل اجلاس سران کارشناسان همزمان با اجلاس کشورهای غیر متعهد هم در سالن خورشید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و نیز در سالن اجلاس برگزار می شود.
 
پرویز کرمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی اعلام کرد: این نمایشگاه در چهار محور های تک و نانو، پزشکی، انرژی صلح آمیز هسته ای و هوا و فضا برگزار می شود.
 
کرمی در ارتباط با هدف این نمایشگاه اظهار کرد: به جهت فعالیت خوب دانشمندان ایرانی کشور ما از لحاظ تولید علم جایگاه خوبی در جهان دارد و مردم عزیز ایران هرازگاهی با رونمایی از این دستاورد ها از این پیشرفت ها آگاه می شوند اما فرصت پیش آمده در اجلاس امکان آشنایی بیش از ۱۲۰ کشور را با این دستاوردهای علمی فراهم می کند.
این دستاوردهای علمی حاصل کار و توان شرکت های دانش بنیان ، دانشمندان پرتوان ایرانی است.
 
وی در ادامه افزود: با توجه به قابلیت بالای ایران در تولید علم پیشنهاد این نمایشگاه به ستاد سران داده شد و الحمدالله با استقبال ستاد روبرو شد.
 
این نمایشگاه در محل اجلاس سران کارشناسان در روزهای یکشنبه و دوشنبه، اجلاس وزرا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و اجلاس سران در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شود.
 
کرمی در پایان افزود: شرکت کنندگان اجلاس صدا و سیما، خبرنگاران داخلی و خارجی می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.
این نمایشگاه نمایش اقتدار علمی ایران در ایامی است که به نوعی از سوی استکبار تحریم شده است در این نمایشگاه شکوه اقتصاد مقاومتی ایران در دوران تحریم به دنیا عیان می شود./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.