شیرزاد: عراقی ها مجدانه خواستار تمدید قراردادم هستند

‘ سعید شیرزاد ‘ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با وجود تماس های پی در پی مسوولان کشتی عراق ، هنوز پاسخ قطعی برای ادامه همکاری به آنها نداده ام.

وی ادامه داد : مشکلی در خصوص رقم مالی و شرایط تعیین شده برای ادامه همکاری در کشور عراق وجود ندارد.

شیرزاد با اظهار این که در روزهای آینده باید پاسخ نهایی اش را به عراقی ها اعلام کند ، گفت : در صورت مهیا بودن زمینه فعالیت در داخل کشور ، ترجیح می دهم در خدمت کشتی گیران ایرانی باشم .

وی افزود : یکی از دوستان قدیمی و پیشکسوت کشتی آمل از من خواست تا در مازندران بمانم و همانند گذشته به شناسایی و پرورش نیروهای کشتی دوست این شهرستان بپردازم.

شیرزاد گفت : من کشورم و کار کردن با کشتی گیران ایرانی را دوست دارم اما همانند دیگر مردم دارای زندگی شخصی هستم و به غیر از مربیگری کشتی ، شغل دیگری ندارم که بتوانم با آن خانواده خودم را راضی نگه دارم.

وی ابرازامیدواری کرد که مسوولان فدراسیون کشتی در این خصوص توجه ویژه داشته باشند تا بتواند در خدمت تیم های ایرانی باشد.

شیرزاد گفت : طی دو سال حضورم به عنوان سرمربی تیم ملی عراق ، تیم کشتی فرنگی آن کشور را در مسابقات غرب آسیا در هفت وزن صاحب شش نشان طلا و قهرمان کردم.

وی اضافه کرد : در مسابقات رسمی و معتبر کشورهای عربی ، تیم ملی کشتی عراق به هدایت من ، قهرمان مسابقات شد.

سرمربی آملی تیم ملی کشتی فرنگی عراق با بیان اینکه در عراق ، مسوولان کشتی آن کشور بالاترین رقم دستمزد را برایش پیشنهاد می دهند ، گفت : عراق پس از سال ها ، در وزن ۱۲۰کیلوگرم در مسابقات المیپک ۲۰۱۲ لندن صاحب نماینده شد و این دستاوردی بسیار ارزشمند برای کشوری است که در کشتی هیچ جایگاهی نداشت.

وی با اشاره به اینکه در عراق مشکل مالی ندارد و همه امکانات و شرایط برای همکاری دو طرف فراهم است ، افزود : کار کردن با کشتی گیران ایرانی و شهر خودم حال و هوای دیگری دارد و سربلندی و موفقیت آنان در مسابقات برون مرزی افتخاری ملی است.

او ادامه داد : ‘ قاسم رضایی ‘ کشتی گیر آملی که اکنون سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن را کسب کرده و نیز ‘ محسن حاجی پور ‘ قهرمان آسیا و دانشجویان جهان از این شهرستان و تعداد دیگر از کشتی گیران مازندرانی از شاگردان سال های اخیر من در عرصه مربیگری بودند.ک/۳

۷۳۲۷/۱۶۵۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۲۹۵۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.