شیرینی عامل اصلی دربی را معرفی کرد: عادل فردوسی پور!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سعید شیرینی بار دیگر شیرینی اش را به رخ اهالی فوتبال کشید و این بار به خاطر خواب شیرینش روی نیمکت گفت کار فردوسی پور غیر اخلاقی بوده است.

به گزارش ممتاز ؛ سعید شیرینی که در بازی دربی روی نیمکت پرسپولیس خوابش برده بود با آمدن روی خط برنامه ۹۰ عادل فردوسی پور را سبب اصلی خسته کننده بودن دربی دانست و گفت:« شما خودتان یکی از دلایل اصلی کسل کننده بودن دربی میباشید. در این ۱۵ سال چقدر حساسیت این بازی را بالا بردید ؟ وقتی امیر قلعه نویی تیم ملی را حذف کرد ، با اوچه کار کردید؟ با علی دایی چه رفتاری داشتید و این کارهای شما فوتبال را به این سمت آورده که دو تیم می ترسند.» شیرینی که قبل از آغاز حرف هایش گفته بود اگر فردوسی پور به او وقت دفاع نمی دهد برود برنامه را از تلویزیون نگاه کند با این حرفهایش با واکنش فردوسی پور روبرو شد که گفت حالا که می خواهی مغلطه کنی ، شما که یکسال هم هست آمدی تو فوتبال ، همان بهتر بروید برنامه را از تلویزیون ببینی!

او اما توانست باز هم حرف بزند:«اگر حرف حقیقت بزنیم محکوم می شویم. نشان دادن بسته شدن چشم من چه دردی از فوتبال دوا می کند؟ شما چرا این کار را می کنی؟»

عادل که شوکه شده بود گفت:« مگر من فیلمبردار یا کرگردان بازی بودم؟ وقتی تصویر شما در حال خواب پخش می گردد به مردم چه باید بگویم؟» دوباره شیرینی گفت:«من حرف شما را می پسندم . من تاوان تفکر غیر حرفه ای دوستان شبکه ۳ را دادم. اگر ما نمی گذاشتیم دوربین شما روی نیمکت ما زوم کند ، این اتفاق نمی افتاد. سال قبل خانم نیکی کریمی می خواستند بیایند سر تمرین ما ، او یک بانوی هنرمند است که من احترام خاصی برایش قائلم ولی من اجازه ندادم برای دربی دوربین شان را بیاورند.»

او دوباره گفت:«آیا این کار اخلاقی است؟ عین این است که حرکت های شما را در حین گزارش نمایش بدهد؟ آیا این درست است؟ بعد از ۱۵ سال برنامه ۹۰ یک کار بزرگتری دارد! اگر رسانه شخصی داشتید حق داشتید از این تصاویر پخش کنید. ولی شما رسانه ملی میباشید. انجا من نخوابیده بودم. بازی متوقف شده بود ، چشمم را بستم و باز کردم ولی نخوابیدم. با آن استرس بازی اگر کسی بخوابد ، چشمش می افتد ،دست ها پایین می افتد و … من کدام یک از این حالت ها را داشتم؟»

شیرینی در پایان هم به فردوسی پور گفت:«تو خلوت خودت بنشین و رجوع کن و ببین کار درستی کردی یا نه!»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.