شیشه می‌کشید تا لاغر شود

صفحه اصلی » خبر » حوادث » شیشه می‌کشید تا لاغر شود

ممتازنیوز: زنی که برای کاهش وزن به‌عنوان داروی دست‌ساز، مواد مخدر شیشه مصرف می‌کرد، با جاسازی آن در چمدانش، هنگامی که قصد داشت با پرواز هوایی از تهران به کیش برود، از سوی پلیس دستگیر شد.                                                        به گزارش جام‌جم، چند روز پیش ماموران انتظامی مستقر در فرودگاه مهر آباد تهران هنگام کنترل […]

ممتازنیوز: زنی که برای کاهش وزن به‌عنوان داروی دست‌ساز، مواد مخدر شیشه مصرف می‌کرد، با جاسازی آن در چمدانش، هنگامی که قصد داشت با پرواز هوایی از تهران به کیش برود، از سوی پلیس دستگیر شد.

                                                       شیشه می‌کشید تا لاغر شود
به گزارش جام‌جم، چند روز پیش ماموران انتظامی مستقر در فرودگاه مهر آباد تهران هنگام کنترل مسافران پرواز هوایی تهران ـ کیش به زن چهل ساله‌ای ظنین شدند.

در بازرسی از چمدان وی معلوم شد مقادیری مواد مخدر در جداره آن جاسازی شده است.

در تحقیق از زن مسافر، او ادعا کرد از وجود مواد مخدر در چمدانش بی‌خبر بوده و نمی‌داند چه کسی آن را در چمدان جاسازی کرده تا او را به دردسر بیندازد.

در پی اظهارات متناقض متهم، تحقیق از او ادامه داشت تا سرانجام اعتراف کرد معتاد است و مواد مخدر مصرف می‌کند.

کاهش وزن، زنی را به دام اعتیاد کشاند

متهم در این باره گفت: شوهرم در کیش کار می‌کند و من و دو بچه‌ام نیز در آنجا سکونت داریم. گاهی برای دیدار خانواده ام به تهران می‌آیم. اعتیادم به شیشه از چندی پیش شروع شد. وی اضافه کرد: چاق شده بودم و درصدد کاهش وزن بودم. هر کاری برای لاغری انجام دادم؛ از رژیم‌های سخت لاغری گرفته تا ورزش‌های طولانی‌مدت. چند ماهی لاغر می‌شدم و پس از آن وزنم به حالت اولیه بازمی‌گشت و همچنان چاق می‌شدم تا این‌که یکی از دوستانم با اطلاع از وضع من گفت فردی را می‌شناسد که با داروهای خانگی، چاقی را درمان می‌کند و می‌توانی به وزن دلخواهت برسی.

زن مسافر یادآور شد: حرف هایش را بدون هیچ تحقیقی قبول کردم. همراه او به ملاقات مردی در یکی از بوستان‌های تهران رفتم. مرد غریبه با دادن بسته‌ای به من، پول از من گرفت و ادعا کرد داروهایش دست‌ساز است و با مصرف مداوم آن به وزن دلخواه خواهم رسید.

داروی دست‌ساز، مواد مخدر شیشه بود

وی گفت: به گمان این‌که داروها دست‌ساز است از آن استفاده می‌کردم. در ماه اول چند کیلو از وزنم کاهش یافت و خیلی خوشحال شدم. غافل از این‌که در دام اعتیاد گرفتار شده‌ام. در ماه دوم وقتی برای خرید دارو رفتم، مرد فروشنده پول بیشتری از من طلب کرد که بخشی از طلاهایم را فروختم.

متهم اضافه کرد: با این‌که وزنم کاهش می‌یافت، عصبی‌تر می‌شدم. یک روز دارویی که مصرف می‌کردم تمام شد. به تهران آمدم تا دوباره داروی دست‌ساز بخرم اما نتوانستم. وی گفت: بنابراین به مطب یک پزشک رفتم. او پس از معاینه گفت معتاد شده‌ای. با شنیدن این حرف‌ها زندگی بر سرم آوار شد. مانده بودم چه کنم. چند بار تصمیم به ترک اعتیاد گرفتم اما فایده‌ای نداشت و آلوده به مواد مخدر شیشه شده بودم. روز دستگیری نیز از یک قاچاقچی مواد مخدر شیشه خریده بودم که در فرودگاه دستگیر شدم. بنابراین گزارش، برای مسافر معتاد از سوی بازپرس شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران قرار قانونی صادر شد.

 راستی … اگر قسمتی از زندگی تون رو ممتازنیوز تشکیل میده , بهتون توصیه میکنم تولبار ممتازنیوز رو حتما نصب کنید [نصب تولبار] 

کلیدواژه ها: شیشه،لاغر


ممتازنیوز پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.