شینجی میکامی بازی تازهی می‌سازد

۳۱فروردین۱۳،

 

شینجی میکامی، خالق سبک بازی‌های ترسناک پس از مدت‌ها دوباره به سبک اصلی خود روی آورده و قصد دارد یک بازی در سبک Survival Horror خلق کند.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بازی The Evil Within اولین بازی شینجی میکامی، پدر سبک ترسناک در استودیو Tango به حساب می‌آید که از سال ۲۰۱۰ در حال کار روی آن بوده‌اند. شینجی میکامی خالق بازی محبوب رزیدنت اویل بوده و در سال‌های اخیر در پروژه‌های چون بازی Vanquish نیز حضور موثری داشته است اما پس از ساخت نسخه چهارم سری Resident Evil دیگر با کپکام رابطه‌ای نداشته و در تولید این نسخه‌های بعد این بازی هم متعاقبا حضوری ندارد.
 
شینجی میکامی در مورد بازی تازه خود گفت: "من و تیمم در رابطه با این بازی بسیار متعهد بودیم تا بازی‌ای را خلق کنیم که بتواند ترکیبی از ترس و اکشن را به مخاطب القا کند."
 
بازی The Evil Within که بی شباهت، چه از نظر لغوی و چه معنوی، به نام بازی Resident Evil نیست، با موتور بازی‌سازی پیشرفته‌ی id Tech 5 ساخته می‌شود که سال ۲۰۱۱ بازی RAGE با آن ساخته شد.
 
این عنوان توسط ناشر موفق سال‌های اخیر یعنی Bethesda Games منتشر می‌شود و در استودیو Tango و بعضی دیگر از استودیو‌های زیرمجموعه زنیمکس مدیا در حال توسعه است و قرار است در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۲۴، علاوه بر رایانه‌های شخصی، هم برای کنسول‌های نسل هفتمی و هم نسل هشتمی ساخته و منتشر شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.