صابون گیاهی، جانوری، دریایی ضد لک و ضد جوش ساخته شد

این صابون با ترکیبات منحصر به فرد برای تمام پوست ها مور استفاده قرار می گیرد.

دل آرام نخبه زارع، مخترع در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: ژاییر در لغت فارسی به معنای کسی است که خداوند او را منور کرده است.

وی افزود: ژاییر نام صابون گیاهی، جانوری دریایی است که برای اولین بار توسط دو تن از اساتید دانشگاهی پس از سال ها تحقیق در اداره ثبت اختراعات با شماره ثبت ۷۵۱۸۸ در تاریخ ۹۱٫۳٫۳ به ثبت رسیده است.

زارع ادامه داد: این صابون تنها صابون دارای گواهی ثبت اختراعات در ایران می باشد که با فرمول منحصر به فرد خود توسط دل آرام نخبه زارع و دکتر شاهرخ خانی ساخته شده است.

وی تشریح کرد: این صابون به عنوان صابون کامل با ترکیبات منحصر به فرد خود برای انواع پوست ها قابل استفاده بوده و برای درمان کک و مک لک و جوش به کار می رود.

زارع تصریح کرد: این صابون همچنین دارای خاصیت سفید کنندگی مرطوب کنندگی ، جوان نگه دارنده پوست و ضد باکتری و قارچ است که از روغن های طبیعی دریایی ، جانوری و همچنین از عصاره و پودر گیاهان دارویی که در صابون قابل مشاهده می باشد ساخته شده است.

زارع اظهار داشت: این صابون دارای ویتامین A.E.D همچنین حاوی اسید های چرب مفید مانند لینولینک اسید که به علت ریز مولکول بودن به سرعت از منافذ پوست جذب می شود که تمام مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین می نماید و سلول های آسیب دیده را باز سازی نموده و پوست را در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می نماید./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.