صادقی: متاسفانه ملاک فقط نتیجه‌گیری است

۰۹ام بهمن ،

ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی این تیم در مقابل راه‌آهن در پاسخ به سوالی دربارهٔ دلیل نتایج ضعیف اخیر سایپا اظهار کرد: تا وقتی نتیجه‌ مهم باشد، نمی‌توانیم تحلیل خوبی نسبت به یک تیم داشته باشیم. ملاک نتیجه‌ نیست. ما در هر پست دو بازیکن خوب نداریم ولی با این حال زیبا بازی می‌کنیم. در حال حاضر به جوانان فرصت می‌دهیم که این در آینده به نفع ما خواهد بود. در سال ۸۳ مشابه همین وضعیت را داشتیم ولی بازیکنان جوان‌مان تا چندین سال تیم سایپا را بیمه کردند و حتی قهرمان هم شدیم. البته قبول دارم که در مقابل سپاهان در یک نیمه بسیار ضعیف بودیم ولی اعتقاد دارم که از نظر فنی تیم بسیار خوبی بستیم؛ چرا که در بسیاری از باخت‌ها عالی بودیم. امیدوارم که این جوانگرایی تیم ما در سال‌های بعد به ما کمک کند.

به گزارش ایسنا ، کاپیتان تیم سایپا در پاسخ به این سوال که تقابل با علی دایی که سابقا سرمربی همین تیم سایپا بوده، چگونه است، گفت: من در برابر خیلی از سرمربیان پیشین سایپا به میدان رفتم. علی دایی هم برای تیم ما زحمت بسیار کشیده و با او قهرمان شدیم و به آسیا رفتیم. با این حال مانند همیشه سعی می‌کنم که برای تیمم مفید باشم؛ البته در مقابل تیم دایی چهار الی پنج بار بازی کرده و خاطرات خوبی با علی دایی دارم و مطمئن باشید، برای برد به این میدان خواهیم رفت.

ابراهیم صادقی در پایان از اظهار نظر دربارهٔ اظهارات کارلوس کی‌روش در مورد خسته‌کننده بودن رقابت‌های لیگ برتر خودداری کرد و گفت: این مسایل به من به عنوان یک بازیکن ارتباطی ندارد و کارشناسان باید در این زمینه نظر دهند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.