صادقی:‌ اجازه نمی‌دهیم دربی مساوی شود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۰۱/آذر/ – ۱۰:۲۰ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت‌وگو با آنا

خبرگزاری : مدافع تیم استقلال تهران تاکید کرد بازیکنان این تیم قصد دارند تا با پیروزی مقابل پرسپولیس نوار تساوی‌ها در چند سال گذشته را پاره کنند.

امیرحسین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی  آنا تاکید کرد:‌ وضع استقلال در فصل جدید بسیار خوب است و ما  توانسته‌ایم به شرایط ایده‌آل برای رویارویی مقابل پرسپولیس در شهرآورد دست یابیم.

وی افزود: اعتقاد دارم این بازی با سایر بازی‌ها بسیار متفاوت است زیرا همه بازیکنان استقلال برای پیروزی مقابل پرسپولیس و شکستن طلسم تساوی‌ها با یکدیگر هم‌قسم شده‌اند.

صادقی به آنا گفت: بازیکنان استقلال دوست ندارند این بازی نیز به مانند سنوات گذشته با تساوی به پایان برسد؛ بنابراین تمام تلاش ما این است که بتوانیم ۳ امتیاز کامل را به دست بیاوریم.

مدافع تیم استقلال عنوان کرد: جدا از حساسیت دیدار با پرسپولیس،‌ ۳ امتیاز بازی با این تیم از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است زیرا برای صعود به صدر جدول باید به برتری مقابل حریف دست یابیم.

وی اضافه کرد:‌ از هواداران می‌خواهم در روز بازی با پرسپولیس از دقیقه اول تا انتهای بازی همه بازیکنان تیم را مورد حمایت خود قرار دهند تا آنها بتوانند بهترین عملکرد را در زمین انجام دهند.

انتهای پیام/ 

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.