صادق‌الحسینی: اسرائیل را در ۸ ساعت نابود می​کنیم

۱۸م آذر ،

محمد صادق‌الحسینی کارشناس مسائل منطقه در همایش زنده باد مقاومت که در دانشگاه آزاد تهران مرکز برگزار شده بود با بیان اینکه پیروزی اخیر غزه به عنوان فرهنگ مقاومت است، اظهار داشت: جنگ اسرائیل علیه غزه از جنس نامتقارن است.

وی با اشاره به جنگ‌های ۳۳ روزه،‌۲۲ روزه و هشت روزه گفت: اگر اسرائیل دوباره حماقت‌های خود را تکرار کند و جنگی را به وجود بیاورد قطعاً ۸ساعته از بین خواهد رفت همانطور که کسینجر گفت در ۸ سال دیگر اسرائیل در نقشه‌ها وجود نخواهد داشت.

وی افزود: اگر سوریه سقوط کند، ناتو در پشت دروازه‌های مسکو می‌آید و به این سبب است که روسیه برای امنیت خود جنگ می‌کند.

کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه ۱میلیون یهودی بعد از جنگ۸ روزه فرار کردند، افزود: یهودیان سه‌هزار میلیارد دلار برای گنبد آهنی هزینه کرده بودند ولی این گنبد آهنی با یک هواپیمایی با نام ایوب که به دست حزب‌الله لبنان مونتاژ شده بود در هم ریخت در حالیکه هزینه ساخت این هواپیمای ایوب به اندازه هزینه خرید یک موتورسیکلت در تهران است.

کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به بعضی شعارها مانند «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» که توسط بعضی اشخاص در سال ۸۸ در ایران سر داده شد گفت: کسانی که این شعار را سر دادند در واقع می‌گفتند جانم فدای صندلی و … و اینها دروغ می‌گویند زیرا ایران را هم دوست ندارند. این کسانی که شعارهایی مانند نه غزه ، نه لبنان جانم فدای ایران را سر می‌دهند نمی‌دانند امنیت ملی ما در غزه،‌یمن، بحرین و… است و اگر پولهایی را برای غزه و لبنان خرج نکنیم تهران در خطر است.

صادق‌الحسینی با بیان اینکه معادلات دنیا در حال تغییر است، گفت: مردم فلسطین در ۱۰۰سال اخیر در حال مقاومت می باشند و تا پیروزی کامل و محو کامل غده سرطانی مقاومت خود را ادامه خواهند داد.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.