صالحی اقدام هوشمندانه وزارت اطلاعات را تبریک گفت

علی اکبر صالحی در پیامی به وزیر اطلاعات اقدام هوشمندانه و قاطعانه سربازان گمنام امان زمان (عج) در شناسایی و دستگیری عوامل اصلی شهادت دانشمندان هسته ای را تبریک گفت.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از  اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات اقدام هوشمندانه و قاطعانه سربازان گمنام امان زمان (عج) در شناسایی و دستگیری عوامل اصلی شهادت دانشمندان هسته ای را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: درود و رحمت الهی بر سربازان گمنام امام زمان (عج) که در آستانه عید مبعث خاتم الانبیاء حضرت محمد (ص) کام ملت بزرگوار ایران اسلامی را با مجاهدت های خالصانه و اقدام قاطعانه خود در ریشه کنی بخشی از ایادی استکبار و صهیونیسم بین الملل که در به شهادت رساندن سه تن از دانشمندان و مجاهدان عرصه علم و تحقیق کشورمان، شهیدان شهریاری، احمدی مقدم و قشقایی دست داشتند، شیرین کرده و موجبات دلگرمی و تسلی خاطر خانواده های این عزیزان، جامعه علمی و ملت بزرگوار ایران اسلامی را فراهم آوردند.

صالحی در ادامه پیام خود با یادآوری همکاری و آشنایی نزدیک خود با شخصیت و روحیات وارسته این شهیدان بزرگوار در دانشگاه و در محیط علم و عمل تاکید کرده است: بر این باور و یقین بودم که وعده الهی «ان ربک لبالمرصاد» و الطاف خفیه الهی “من حیث لایحتسب” حامی این ملت صبور و همیشه بیدار بوده و لذا برخود فرض می دانم این دستاورد بزرگ را که با یک سلسله اقدامات پیچیده اطلاعاتی صورت پذیرفت، به شما و تمام همکارانتان تبریک بگویم.

وزیر امور خارجه در خاتمه ابراز اطمینان کرده است: یقینا راهی که ملت ایران برای دفاع از حقوق مشروع کشورمان در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری و ادامه راه شهیدان گرانقدرمان برگزیده است، برگشت ناپذیر بوده و به یاری خداوند متعال، شهد پایداری بر ارزش های انقلاب اسلامی را در آینده نزدیک خواهند چشید.

وزارت اطلاعات ۲۵ خرداد ماه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: عوامل اصلی ترور شهیدان مجید شهریاری، مصطفی احمدی روشن و  رضا قشقایی شناسایی شده و طی سلسله عملیات برق آسا و مقتدرانه در مناطق مختلف دستگیر شده و به بازداشتگاه ها منتقل شدند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.