صبای قم مهاجم استیل آذین را جذب کرد

بعد از کسب مقام چهارمی مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور توسط تیم فوتبال صبای قم با مربیگری عبدالله ویسی، اکنون صبای قم با هدایت یحیی گل محمدی در لیگ دوازدهم به میدان خواهد رفت.

به گزارش مهر گل محمدی بعد از حضور در راس کادر فنی تیم فوتبال صبای قم با حفظ اولویت جذب بازیکنان فصل قبل، بسیاری از بازیکنان مطرح فوتبال کشور که در تیم‌های دیگر لیگ برتری و دسته اولی توپ می‌زدند را برای لیگ دوازدهم به ترکیب صبای قم آورده است.

یکی از این بازیکنان که پیش از این در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان حضور داشته و از سرعت و کیفیت بسیار خوبی نیز به عنوان یک مهاجم برخوردار است، فرید کریمی مهاجم جوان جدید صبا محسوب می‌شود.

این بازیکن که در حال حاضر یکی از بازیکنان جوان و جویا نام صبا به شمار می رود و سابقه بازی در تیم مطرح استیل آذین تهران در تهران و سمنان را نیز در کارنامه بازی‌های خود دارد در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با پیراهن صبای قم به میدان خواهد رفت.

یحیی گل محمدی به محض حضور در راس کادر فنی تیم فوتبال صبای قم از مذاکره با چندین بازیکن مطرح برای حضور در تیم صبا در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه های کشور خبر داده بود و تا کنون توانسته است تیمی به مراتب بهتر از تیمی که عبدالله ویسی بسته بود، تشکیل داده و علاقمندان به صبای قم را نسبت به فصل گذشته بیش از پیش امیدوارتر کند.

فرید کریمی پیش از این به تایید یحیی گل محمدی سرمربی صبای قم برسد، در تمرینات تیم فوتبال صبای قم نیز که برای شرکت در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور بازیکنان و مربیان این تیم در تهران و اردبیل برگزار شد، شرکت کرد و در نهایت با نظر مربی جوان صبا یکی از بازیکنان این تیم در لیگ چهاردهم نام گرفت.

فرید کریمی با توجه به حضور مهاجمان خوبی همچون محسن خلیلی، مهدی مومنی و کریم اسلامی، می‌تواند یکی از بهترین گلزنان تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور لقب بگیرد.

این در حالی است که در کنار بازیکن مطرح و سرشناس سال‌ گذشته در ترکیب تیم صبای قم، تا کنون ۱۱ بازیکن جدید با نظر یحیی گل محمدی به عضویت تیم فوتبال صبای قم در آمده اند و صبا یکی از تیم های پرکار بازار نقل و انتقالات لیگ جدید بوده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.