صبا به مصاف شهرداری اراک می‌رود

فصل جدید بازی‌های لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه هفته جاری رسما آغاز می‌شود و مدعیان کسب عنوان قهرمانی و همچنین سهمیه‌های حضور در لیگ قهرمانان آسیا در ۳۴ هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش فارس در این بین سرمربی جوان تیم فوتبال صبای قم در مسابقات دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی یحیی گل‌محمدی در آستانه آغاز لیگ جدید و البته بعد از بازگشت تیمش از اردوی ترکیه قصد دارد در آخرین بازی تدارکاتی داخلی صبا را برای مصاف با پیکان محک بزند.

حریف تدارکاتی صبای قم در این دیدار تیم فوتبال شهرداری اراک از تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان است که از قضا صبای قم در این فصل دو بازیکن جدید خود را نیز از این تیم به خدمت گرفته است.

قرار است بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری اراک در مسابقه تدارکاتی خود، از ساعت ۲۰ یکشنبه بیست و پنجم تیر ماه به میزبانی صبای قم در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام به مصاف یکدیگر بروند.

این در حالی است که صبای قم برای حضور موفق در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، یکی از نخستین تیم‌های حاضر در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور است که تمرینات خود را آغاز کرد و در شرایط فعلی به نظر می‌رسد کاملا برای حضور در فصل لیگ برتر در آمادگی قرار دارد.

صبای قم همانند بسیاری از تیم‌های لیگ برتری تمرینات زیادی برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضوری قوی در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پشت سر گذاشته است، در حالی که شاگردان گل محمدی هم در خارج از کشور اردو زدند و هم اینکه یک مرحله اردوی آماده سازی در شهر اردبیل برگزار کردند.

صبای قم پیش از این در چهار بازی دوستانه با حریفان داخلی و خارجی به رقابت پرداخته است که باخت دو بر یک به نفت تهران، برتری دو بر صفر برابر پرسپولیس تهران و پیروزی قاطع پنج بر صفر و هفت بر صفر مقابل تیم‌های الازیگ اسپور ترکیه و ایسفا غنا از جمله نتایج صبا در دیداری تدارکاتی است.

تیم فوتبال صبای قم باید در هفته نخست دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برابر تیم فوتبال پیکان تهران و شاگردان عبدالله ویسی سرمربی فصل قبل خود قرار بگیرد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران از آغازین هفته فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه پنجشنبه ۲۹ تیر ماه به میزبانی قم برگزار می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.