صحبت های کنته به درستی به دادگاه منتقل نشد

۲۸ آبان ،

  وکلای آنتونیو کنته در صحبت هایی از  دادگاه ملی قضاوت ورزشی ایتالیا که آنتونیو کنته مربی کنونی یوونتوس را به جرم دست داشتن در جنجال اسکومسوپولی، مقصر دانسته و محروم کرده اند، انتقاد کرد.

 در ابتدا و در ماه آگوست، برای این مربی ۴۳ ساله محرومیتی ده ماهه اعلام شده بود و دلیل محروم شدن کنته این بود که چرا دو مورد تبانی در وقتی که او سرمربی تیم سیه نا بوده را گزارش تفسیری نکرده بود.

 بعد از آن محرومیت کنته به ۴ ماه کاهش یافت ولی جیولیا بونیورنو، لوئیجی چیاپرو و آنتونیو د رنسیس، وکلای کنته حالا به این نکته اشاره کرده اند که دفاعیاتی که کنته در جلسه بازپرسی ای که استفانو پالاتزی از او به عمل آورد، اصلا مد نظر قرار نگرفته است.

به گزارش تفسیری گل، در بیانیه منتشره در وب سایت رسمی یوونتوس می خوانیم:« کنته در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۲، کریستین استلینی را در جریان تبانی بین بازیکنان دو تیم آلبینولفه و سیه نا قرار داده بود. از همین رو و بنا به اعلام کمیته ملی المپیک ایتالیا، کنته تنها یک مورد تبانی را گزارش تفسیری نداده. اعضای دادگاه داوری این صحبت ها را که در تاریخ ۱۳ جولای سال ۲۰۱۲ توسط کنته اعلام شده بود، در نظر نگرفته اند. استلینی در گزارش تفسیری خود هیچ وقت به صحبتهای کنته در مورد بازی البینولفه و سیه نا  اشاره نکرده است. او فقط درگزارشش به مسائلی که بعد از این بازی در رختکن سیه نا رخ داده اشاره کرده.با یک مرور ساده و جزئی متوجه می شویم که این اتهامات نادرست است. این مشکلی است که نباید بیشتر از این ادامه پیدا کند. کسی که وقت و فرصت خواندن گزارش تفسیری ها را داشته باشد، قادرخواهد بود تا با مطالعه این گزارش تفسیریات به نتایج زیاد ومهمی دست بیابد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.