صدای جلال مقامی بر صحنه تئاتر می‌پیچد

جام جم آنلاین: کارگردان نمایش «رویاهای رام نشده» از حضور مجید مظفری بازیگر و جلال مقامی دوبلور مشهور ایرانی در این نمایش خبر داد.

به گزارش ایسنا، ایوب آقاخانی گفت: قرار است نمایش «رویاهای رام نشده» را اواخر امسال و بعد از جشنواره تئاتر فجر اجرا کنیم. تاکنون حضور مجید مظفری و جلال مقامی به عنوان دو نفر از بازیگران این نمایش قطعی شده است.

او افزود: مجید مظفری با این نمایش بعد از دو دهه به تئاتر برمی‌گردد و این برای من تجربه‌ای بسیار جذاب و خوشایند است، چرا که بیشتر دوستانی که با آنها برای بازی در این نمایش مذاکره می‌کنم، وقتی متن را می‌خوانند لطف زیادی دارند و این برای یک نویسنده بسیار هیجان‌انگیز است.

او همچنین با ابراز خرسندی از بازی جلال مقامی در این اثر نمایشی توضیح داد: جلال مقامی جزو شایسته‌ترین افراد فرهنگ و هنر در کشور ماست که البته بیشتر او را در مقام دوبلور‌، مدیر دوبلاژ و مجری دیده‌ایم، اما با تجربیاتی که از تئاتر و سینما دارد،‌ پیشنهاد کردیم که در نقش خاصی بازی کند و خوشبختانه او این پیشنهاد را پذیرفت.

او با بیان این‌که مجوز اجرای نمایش از سوی شورای ارزشیابی و نظارت صادر شده است، اظهار امیدواری کرد تا پایان مهرماه ترکیب کامل بازیگران آن معلوم شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.