صدای رادیو تابستانه فراخوان خنکای تعطیلات

چهارشنبه ۲۴ خرداد – ۰۳:۴۳:۱۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- رادیو فصلی تابستانه با شروع تعطیلات تابستانی نوای آغازی سرشار از تحرک و پویایی  را تقدیم شنوندگان می کند و به همین منظور نشانه ای  هم خوان با اهداف رادیو طراحی کرده است .
به گزارش خبرگزاری آریا، حوری عشقی طراح گرافیک و مدرس دانشگاه ، طراح   نشانه ی  رادیو ” فصلی تابستانه ” در گفت و گو با روابط عمومی ” رادیوتابستانه ” در خصوص این اثر گفت : نشانه ” رادیو فصلی تابستانه ” با توجه به چهار ویژگی طراحی شده است . امواج ،گل ، تحرک در فرم و استفاده از رنگ های گرم که نشانگر آغاز فصل تابستان می باشد .
وی ادامه داد : خطوط  موج های طراحی شده در این نشانه  امواج رادیویی را تداعی می کند که حامل پیام رادیو است  . نیلوفر آبی پاکی و صداقت در پیام رسانه را بیان می دارد  و رنگ های گرم حاکی از رسانه گرم رادیو  است . حرکت در فرم ها و خطوط بیانگر تحرک و پویایی در ” رادیو فصلی ” است . 
عشقی با اشاره به استفاده و کاربرد  ترکیب رنگ های گرم ، فرم پویا و متحرک طراحی شده در این نشانه بیان داشت : تابستان فصل تحرک و جوشش است نه فصل رخوت و تعطیلی ، این حرکت و پویای در نشانه ی  ” رادیو فصلی ” باید عیان باشد که تلاش شده است همه ی آن ویژگی ها در نشانه مذکور لحاظ شود .

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۳۱۵۴۳۱۰۸۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.