صدای سوت قطار روز شنبه برای اولین بار در مهاباد شنیده خواهد شد

۰۶اردیبهشت،

خضرکاک درویشی روز جمعه در بازدید از ایستگاه قطار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمامی امکانات لازم برای ورود اولین قطار به این ایستگاه در صبح روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه مهیا شده است .

وی گفت: این قطار بصورت آزمایشی ساعت ۱۰ و پنج دقیقه صبح روز شنبه با استقبال مردم و مسوولان این شهرستان وارد ایستگاه خواهد شد .

کاک درویشی یادآور شد: قطار تهران به مهاباد جمعه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۴۰/۲۱ از تهران حرکت می کند و ساعت ۰۵/۱۰ وارد مهاباد می گردد و اولین قطار از مبدا مهاباد نیز به سمت تهران و مشهد ساعت ۴۰/۱۹ شنبه هفتم اردیبهشت ماه از ایستگاه مهاباد حرکت می کند .

وی یادآور شد : قطار مهاباد به مقصد تهران و مشهد هر هفته شنبه ساعت ۴۰/۱۹ دقیقه و در مسیر بالعکس از مشهد به مهاباد روز دوشنبه ۰۵/۱۰ دقیقه از ایستگاه مشهد خارج می گردد .

کاک درویشی افزود: قطار تهران – مهاباد نیز هر هفته جمعه ساعت ۴/۲۱ دققیه به سمت مهاباد حرکت می کند و سه شنبه در مسیر بالعکس از مهاباد ساعت ۲۰/۱۶ به مقصد تهران حرکت می کند .

وی خاطر نشان کرد مردم مهاباد و سایر شهرستان های استان می توانند از طریق پایگاه اینترنتی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی و یا آژانس های مسافرتی برای تهیه بلیط این قطارها اقدام کنند .

فرماندار مهاباد تاکید کرد : افتتاح رسمی ایستگاه راه آهن مهاباد در آینده نزدیک و با حضور رییس جمهور انجام خواهد شد .

۵۸۴/۵۸۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.