صدهزار آیفون تازه در چین پیش‌فروش شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت مخابراتی China Unicom اعلام کرد که از هفته قبل تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه آیفون تازه را پیش‌فروش کرده است که این رقم مربوط به پیش‌فروش هر دو مدل تازه آیفون اپل می‌شود.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت مخابراتی هنوز اعلام نکرده است که برای فروش گوشی‌های تازه چه رقمی را از کاربران دریافت می‌کند. البته در بیانیه این شرکت آمده است، هر کاربری که در طرح پیش‌فروش آیفون‌های تازه شرکت کند از طریق سرویس میکروبلاگ Weibo یک پیامک تاییدیه دریافت می‌کند.
 
شرکت مخابراتی China Unicom پیش‌فروش هر دو مدل iPhone 5S و iPhone 5C را از روز جمعه آغاز کرده است و لازم به ذکر است که فرآیند پیش‌فروش این دو محصول به صورت همزمان در دیگر کشورهای جهان نیز آغاز شده است.
 
رقیب اصلی این شرکت مخابراتی در چین یعنی China Telecom نیز گوشی‌های تازه اپل را ارایه می‌کند. اما بزرگترین شرکت مخابراتی چین موسوم به China Mobile بار دیگر از این چرخه خارج مانده است.
 
شرکت مخابراتی China Mobile اعلام کرد که برای عرضه این دو محصول مراحل پایانی مذاکرات خود با شرکت اپل را دنبال می‌کند و شایعات رسیده حاکی از آن است که مشکلات به وجود آمده در فرآیند تولید این دو گوشی تازه از مهم‌ترین دلایلی بوده است که شرکت China Mobile هم‌اکنون توانسته است آن‌ها را عرضه کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.