صدور احکام جدید در سازمان سینمایی

جام جم آنلاین: طی احکام جداگانه ای از سوی جلیل عرفان منش معاونت آثار سازمان سینمایی، پرویز فارسیجانی به عنوان مدیر کل مطالعات و توسعه دانش و مهارت های سینمایی معاونت آثار و مهدی عظیمی میرآبادی به عنوان سرپرست اداره کل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای منصوب شد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی متن احکام صادر شده  به شرح ذیل است:

جناب آقای پرویز فارسیجانی

با عنایت به مدارج علمی و تجربه های ارزنده فرهنگی، پژوهشی، جنابعالی را به سمت مدیرکل مطالعات و توسعه دانش و مهارت های سینمایی معاونت آثار منصوب می نمایم.

با استعانت از خداوند متعال امیدوارم با تلاش های مجدانه و تدابیر و برنامه ریزی های شایسته  و بهره گیری از صاحب نظران و اندیشمندان حوزه سینما وفق مأموریت های تعیین شده نایل آیید. مزید توفیقات جنابعالی را آرزومندم.

متن حکم عظیمی میرآبادی نیز به شرح زیر است:

جناب آقای مهدی عظیمی میرآبادی

با عنایت به سوابق ارزنده و شایستگی های فردی، جنابعالی را به عنوان سرپرست اداره کل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای منصوب می نمایم. امید است با تلاش های مجدانه جنابعالی و همکاران به ارزشیابی و نظارت مطلوب مبتنی بر اصول و قوانین و قواعد روشمند و طراز شأن سینمای جمهوری اسلامی ایران نایل آیید.

حفظ مشارکت و تعامل با هنرمندان و رعایت اعتدال، اصلاح روش ها گام سودمندی برای ارتقای سینمای ایران به حساب می آید.

از خداوند متعال مزید توفیقات جنابعالی را در عرصه سینمای حرفه ای، آثار غیر سینمایی و نمایش خانگی که از ادارات تابعه و ارکان اداره کل ارزشیابی و نظارت محسوب می شود، خواهانم.

جلیل عرفان منش – معاونت آثار سازمان سینمایی کشور


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.