صدور دعوتنامه برای مشتریان رانا آغاز شد

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با تصویب قیمت جدید خودرو رانا از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان صدور دعوتنامه دریافت این خودرو برای اولویت‌های مهر ماه آغاز شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، عبدالله بابایی اظهار کرد: قیمت جدید این خودرو ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین و صدور دعوتنامه برای اولویت‌های مهر ماه آغاز شده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به اینکه در مرحله اول مبلغ ۱۰ میلیون تومان از متقاضیان این خودرو دریافت شده است، خاطرنشان کرد در این طرح سود مشارکت نیز از مبلغ کل کسر خواهد شد.

بابایی تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده افرادی که مابه‌التفاوت مبلغ خودرو را پس از صدور دعوتنامه واریز کنند طبق اولویت خودرو خود را تحویل می‌گیرند.

وی از برنامه‌ریزی دقیق برای تحویل اولویت‌های ماه‌های آینده خبر داد و افزود: با توجه به پیش فروش‌های انجام شده خودرو فوق در موعد مقرر به مشتریان تحویل خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو یادآور شد: با افزایش تولید این خودرو در سال آینده روش‌های فروش متنوع‌تری برای مشتریان ارایه می‌کنیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.