صدور مجوز طرح ترافیک درخودپرداز اقتصادنوین

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در ادامه ارایه خدمات نوین به هموطنان و مشتریان بانک اقتصادنوین، امکان خرید مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک از طریق خودپردازها و کیوسک‌های این بانک مستقر در سطح شهر تهران فراهم شد

خبراقتصادی:این خدمت به همت مرکز بانکداری مجازی بانک اقتصادنوین، شرکت پرداخت نوین آرین و با همکاری شرکت کنترل ترافیک تهران اجرایی شده و علاوه بر صرفه جویی در هزینه و زمان، سرعت ارایه خدمات به اشخاصی که به صورت روزانه خواستار دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک می‌باشند، را تسهیل می‌کند.

دارندگان کارت‌های شبکه شتاب می‌توانند با مراجعه به خودپردازها یا کیوسک‌های بانکی بانک اقتصادنوین نسبت به دریافت مجوز روزانه ترافیک اقدام نمایند.

برای دریافت این خدمت از طریق خودپردازهای بانک اقتصادنوین لازم است کاربران بعد از ورود کارت به بخش خدمات پرداخت مراجعه و گزینه مجوز طرح ترافیک را انتخاب کنند. سپس لازم است مشتریان نسبت به انتخاب مجوز مورد نظر خود بر اساس ساعت مورد استفاده (تمام روز و بعد از ساعت ۱۰) اقدام کنند. در ادامه کد ۱۳ رقمی توسط دستگاه خودپرداز به کاربران ارایه خواهد شد که لازم است این کد توسط کاربران به شماره ۲۰۰۰۱۸۸۸ پیامک گردد.

همچنین دارندگان کارت‌های شبکه شتاب می‌توانند بعد از انتخاب گزینه خرید مجوز ورود به طرح ترافیک در کیوسک‌های این بانک و وارد نمودن شماره تلفن همراه در فیلد مشخص شده، با استفاده از کارت خویش، اعتبار موردنظر خود را خریداری کنند و هر زمان که تمایل ورود به محدوده طرح ترافیک را دارند، بدون نیاز به ارسال کد فقط با ارسال پیامک پلاک خودرو به سامانه، مجوز را برای آن روز خریداری نمایند.

در حال حاضر علاقمندان می‌توانند با مراجعه به خودپردازها و کیوسک‌های بانک اقتصادنوین مستقر در شعب این بانک، مناطق شهرداری، دفاتر خدمات الکترونیک و همراه اول، پایانه‌ها و … علاوه بر خدمت مذکور خدماتی از قبیل پرداخت قبوض، فروش شارژ تلفن همراه، اعلام مانده حساب، دریافت شناسه پرداخت شبا و …. را ملاحظه و بهره‌برداری نمایند.

لازم به ذکر است کیوسک‌های بانک اقتصادنوین مجهز به کارت‌خوان، نمایشگر لمسی، بارکدخوان و پرینتر می‌باشند. 


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.