صدور ۹ هزار مجوز پیش دبستانی برای بخش خصوصی

جام جم آنلاین: سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که از سال گذشته تاکنون ۹ هزار مجوز تاسیس پیش دبستانی برای بخش خصوصی صادر شده است.

بهروز نعمتی امروز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با بیان این که هیئت رئیسه فراکسیون فرهنگیان مجلس شب گذشته با حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش جلسه داشت، گفت: در این جلسه که در محل دفتر وزیر برگزار شد، بحث های مختلفی راجع به آموزش و پرورش مطرح گردید و وزیر اعلام داشت که برنامه های وزارتخانه در حال اجرایی شدن است و از سال گذشته تاکنون مجوز ۹ هزار پیش دبستانی برای بخش خصوصی صادر شده است.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم مطرح شده نظام «شش، سه، سه» بود که حاضرین در جلسه راجع به نحوه اجرای این نظام مطالب خود را مطرح کردند و وزیر تأکید داشت که با توجه به امکانات موجود وزارتخانه، فعلاً این نظام باید در وزارت آموزش و پرورش اجرایی شود.

نماینده اسدآباد در مجلس تصریح کرد: فراکسیون فرهنگیان آمادگی خود را برای کمک و حمایت از این طرح بیان داشت و در عین حال اعضای فراکسیون تأکید کردند که انتقاداتی در این زمینه دارند.

نعمتی با بیان اینکه در ادامه جلسه در خصوص بیمه فرهنگیان و موضوع کارت طلایی بحث شد، اظهار داشت: وزیر معتقد بود که به دلیل مشکلات موجود بیمه فرهنگیان خوب اجرا نشد.

وی با اشاره به موضوع استخدام معلمان در این وزارتخانه گفت: آقای حاجی بابایی تاکید کرد که ۱۶هزار معلم از ۵۰ هزار معلمی که در آزمون شرکت کردند، قبول و جذب شدند.

سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس اضافه کرد: البته در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طرح ۲ فوریتی برای استخدام معلمان در دست بررسی است که روی این موضوع هم بحث و قرار شد تا این طرح بزودی در صحن مجلس مطرح شود.

« نظام رتبه بندی فرهنگیان هم در این جلسه مطرح و قرار شد تا فراکسیون ضمن بررسی آن، نظر خود را اعلام کند.»


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.