صعود مقتدرانه ایران

جام جم آنلاین: تیم فوتبال نوجوانان ایران با کسب پیروزی مقابل کویت، مقتدرانه به مرحله حذفی مسابقه‌های قهرمانی آسیا صعود کرد تا در یکچهارم نهایی به مصاف استرالیا برود.

نوجوانان فوتبال ایران عصر امروز (چهارشنبه) در آخرین دیدار مرحله گروهی خود در ورزشگاه دستگردی تهران و با قضاوت والنتین کوالنکوف از ازبکستان به مصاف کویت رفتند و در پایان به برتری ۲ بر یک رسیدند.

شاگردان علی دوستی مهر با کسب این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد ۹ رسانده تا مقتدرانه به عنوان تیم نخست گروه A راهی مرحله حذفی شوند.

نوجوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف استرالیا تیم دوم گروه B می روند.

دیدار ایران با کویت با برتری میهمان آغاز شد و در دقیقه ۲۷، بادر دکرالله پاس در عمق بازیکنان تیم کویت را با ضربه‌ای فنی درون دروازه ایران قرار داد.

در دقیقه ۴۰، تیم ایران مزد حملات خود را گرفت و با ضربه ایستگاهی زیبای سیدمجید موسوی بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم بازیکنان ایران برتری خود در میانه میدان را ادامه داده و در دقیقه ۶۲ به گل دوم دست یافتند.

دراین لحظه، علی شجاعی از شلوغی محوطه جریمه کویت به خوبی استفاده کرد و گل دوم ایران را به امغان آورد تا ورزشگاه دستگردی غرق در شادی شود.

در دیگر دیدار همزمان این گروه تیم‌های لائوس و یمن در وررشگاه اکباتان به مصاف هم رفتند که در پایان لائوس به برتری ۲ بر یک رسید.

با این اوصاف از گروه A ایران با ۹ و کویت با ۴ امتیاز راهی مرحله حذفی شدند و لائوس با ۳ و یمن با یک امتیاز از رسیدن به مرحله حذفی بازماندند. (ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.