صغری عبیسی : مادریم را برای رضا میرکریمی ثابت کردم اما او بی‌معرفت است!

ممتازنیوز:

IMAGE635178705161151840

صغری (آفرین) عبیسی از بازیگران سینمای ایران که در سال ۷۹ با فیلم «کودک و سرباز» رضا میرکریمی بازگشتی دوباره را تجربه کرد در گفت‌وگویی با «بانی فیلم» از این‌که توسط دستیار کارگردانان شناخته شده به کار دعوت می‌شود ابراز گلایه کرده و با اشاره به سختی‌های تولید فیلم «کودک و سرباز» گفته است: با رضا میرکریمی در فیلم «کودک و سرباز» خاطرات بسیار شیرینی دارم. من رفاقتم را به رضا در آن فیلم ثابت کردم اما او بی معرفت است! تمام سختی های کار «کودک و سرباز» را به جان خریدم. مثل مادر و خواهر برای او در این فیلم بودم. اما او…

وی در ادامه افزوده است: خیلی هم به همکاری با من ابراز علاقه کرد. اما ناراحتی من از چیز دیگریست. من می گویم وقتی با جان و دل برای تو کار کردم. حالا وقتی رییس شدی و به مقامی رسیدی آیا باید دستیار تو به من زنگ بزند؟ این را من کجا بگویم؟ وقتی دستیارش برای فیلم «یه حبه قند» به من زنگ زد گفتم، پس رضا کجاست؟
عبیسی با بیان این نکته که داستان ما که حکم مادر و فرزندی را برای هم داریم فرق می کند توضیح داده است: سر نماز مغرب و عشاء که بودم(خودش) به من زنگ زد و اتفاقاً خیلی هم عذرخواهی کرد، اما قبول نکردم.

این بازیگر همچنین از دعوت برای حضور در سریال «سرزمین کهن» به عنو.ان تجربه‌ای مشابه یاد کرده و گفته است: برای سریال «سرزمین کهن» دوباره دستیار آقای تبریزی با من تماس گرفت.گفتم نمی آیم. به هیچ عنوان. من دیگر در سنی نیستم که دستیارها بخواهند به من زنگ بزنند. من رفاقتم را به آنها ثابت کردم. هر آدمی یک منش دارد. من اینگونه ام.
وی در پایان خاطرنشان کرده است: دعوت رضا میرکریمی برای من شوق انگیز است. این تمایل مرا به بازی بیشتر می کند. من رفاقتم را، مادریم را برای رضا ثابت کردم آن وقت او بی معرفت می شود. و الا بسیاری از کارگردان ها هستند که من در فیلم هایشان حاضر به همکاری نشدم.

 

ذره بین : خب جای گله هم داره دیگه آقایان کارگردان !


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.