صلاحی قائم مقام اقتصادی استقلال شد/ اسپانسر ۹ میلیاردی می‌آورم

علی صلاحی که امروز به عنوان قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال انتخاب شد گفت: با رویانیان که از همکاران سابقم است طرح‌های اقتصادی مشترک اجرا می‌کنیم.

صلاحی در مورد برنامه‌های اقتصادی‌اش برای باشگاه استقلال عنوان کرد: همان زمانی که به عنوان یکی از گزینه‌های مدیر عاملی باشگاه انتخاب شدم برنامه‌ای را به هیئت مدیره دادم تا استقلال دغدغه مالی نداشته باشد و اکنون که به عنوان قائم مقام اقتصادی باشگاه قرار است فعالیت کنم همین برنامه را اجرایی خواهم کرد.

وی ادامه داد: به عشق هواداران استقلال آمدم و به همین دلیل در اولین گام یک اسپانسر ۹ میلیارد تومانی برای لیگ دوازدهم آورده‌ام تا بازیکنان دغدغه مالی نداشته باشند. این یکی از برنامه‌های کوتاه مدت من است. 

صلاحی تصریح کرد: برنامه‌های میان مدت من شامل اهدای کارت هوشمند هواداری به تمام طرفداران استقلال است و برای اهدای این کارت هیچ پولی از طرفداران استقلال دریافت نمی‌کنیم. ضمن اینکه با موسسه مالی طرف قرارداد هر کارت هواداری را ۱۰ هزار تومان شارژ می‌کنیم و آن را به عنوان هدیه به هواداران استقلال می‌دهیم. هواداران استقلال از این کارت می‌توانند بهره‌‌های مختلف مانند خرید، بیمه و … ببرند.

قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال با اشاره به طرح‌‌های رویانیان مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: سردار رویانیان از همکاران سابق من است و با ایشان طرح‌های مشترک اقتصادی اجرا می‌کنم. ایده‌های رویانیان ایده‌های خوبی است و می‌توانیم طرح‌های خوب مشترکی به اجرا درآوریم. یکی از این طرح‌ها ساخت یک جایگاه ویژه برای پیشکسوتان در ورزشگاه آزادی است. قصد داریم جایگاهی در شأن و شخصیت پیشکسوتان فوتبال بسازیم که مبله و در آن وسائل پذیرایی و همچنین کافی شاپ و … فراهم باشد. قطعا رویانیان با این طرح من موافقت می‌کند و در اولین جلسه‌ با او این طرح را در میان می‌گذارم.

صلاحی افزود: قبل از هر مسابقه نیز طرح‌هایی مانند برگزاری مسابقات پیامکی بین هواداران استقلال برای انتخاب بازیکن برتر فنی و اخلاقی آن مسابقه برگزار می‌کنیم.

قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال با اشاره به برنامه بلند مدتش گفت: در برنامه بلند مدت قصد دارم برند معتبر استقلال را با شرکت‌های درجه یک ساختمانی و راه سازی شریک کنم. در آینده نزدیک در نشستی خبری برنامه‌های خود را به طور مفصل تشریح می‌کنم.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.