صندوق رای سیار در تمرین پرسپولیس

۲۵خردادماه،

تمرین امروز پرسپولیس با حضور جمع زیادی از پیشکسوتان این باشگاه برگزار شد.

تمرین امروز پرسپولیس از ساعت ۱۱:۱۰ در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان به کارهای استقامتی، هوازی و سرعتی پرداختند.

به گزارش فارس، اما نکته جالب امروز آوردن یک صندوق رای سیار بود که در تمرین پرسپولیس این صندوق را مستقر کردند. برخی از بازیکنان و پیشکسوتان و مدیران قبل از تمرین رای‌های خود را به صندوق انداختند و سپس این صندوق کنار زمین چمن مستقر شد و مابقی نفرات بعد از تمرین یکی پس از دیگری به همراه رویانیان رای‌های خود را به صندوق انداختند. بحث و تبادل نظر و گفت‌وگو در خصوص رئیس‌جمهور آینده نیز در تمرین امروز بسیار داغ بود.

* نکته جالب حضور گسترده پیشکسوتان پرسپولیس در تمرین امروز بود. پیشکسوتانی مانند فنونی‌زاده، سید‌علیخانی، رافت، خوراکچی، پنجعلی، باوی، عرب‌شاهی، نعیم‌آبادی، مجید پروین، نادر باقری و خیلی دیگر از این پیشکسوتان در تمرین امروز حضور داشتند. آنها ابتدا به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با دایی و بازیکنان برخورد بسیار گرمی داشتند. سپس نظاره‌گر تمرین شدند و رای‌های خود را به صندوق رای انداختند اما نکته‌ جالب حضور وحید قلیچ بود. وی بابت حضور غلامپور در پرسپولیس از دایی انتقاد‌هایی کرده بود.

وی ابتدا همراه سایر پیشکسوتان به سمت دایی و کادر پرسپولیس نرفت اما پس از دقایقی رویانیان به پنجعلی و شیرینی اعلام کرد که سریعا قلیچ را از بیرون ورزشگاه به داخل بیاورند که پنجعلی نیز این کار را کرد.

*حدود ۵۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و از بیرون ورزشگاه شاهد دیدن تمرین بودند.

*محمد رویانیان نیز در تمرین امرو حضور پیدا کرد. وی ابتدا بازدیدی از ورزشگاه داشت و سپس به سوالات هواداران جواب داد.

*اتوبوس مخصوص صندوق رای هم امروز برای پرسپولیسی‌ها درد‌سرساز شده بود تا حدی که نزدیک به ۱۰ دقیقه دایی را پشت در ورزشگاه نگه داشت.

*پرسپولیسی‌ها در تمرین امروز پیراهن‌هایی به رنگ فسفری پوشیده بودند.

*استقبال دوربین های تلویزیونی ورزشی نیز در تمرین امروز نیز جال بود.

*گلر‌ها پس از ۲۰ دقیقه اختصاصی تمرین کردند.

*مولایی بدنساز پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز از بازیکنان تست گرفت و سپس بازیکنان به کارهای دو به دوی با توپ پرداختند.

*محمد رویانیان اولین نفری بود که رای داد و سپس صف بزرگی از پیشکسوتان دنبال او راه افتادند.با گذشت دقایقی از تمرین بازیکنان رده‌های سنی امید جوانان و نوجوانان نیز با بستن صف کنار زمین چمن در کنار پیشکسوتان تیم رای دادند و به همین دلیل صحنه های زیبایی به وجود آمده بود.

*وی به بازیکنانی که در هنگام استارت ضعیف کار می‌کردند تذکراتی جدی می‌داد و می‌گفت استارت‌هایی که صد در صد نباشد رضایتبخش نیست به همین دلیل تمرین امروز بسیار جدی بود.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.