ضرورت ورود موتورسیکلت‌ برقی به کشور

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 ضرورت ورود موتورسیکلت‌ برقی به کشور

ضرورت ورود موتورسیکلت‌ برقی به کشور

ممتازنیوز: سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس با تأکید بر ضرورت ورود موتورسیکلت‌های برقی به کشور، ‌گفت:‌ بخش اعظمی از آلودگی هوای کلانشهرهای کشور ناشی از تردد موتورسیکلت‌ها در سطح شهر است.

به گزارش ممتازنیوز، غلامحسین مؤید حسینی‌صدر ورود موتورسیکلت‌های برقی به سیستم حمل‌ونقل کشور و جایگزینی آنها با موتورسیکلت‌‌های بنزین‌سوز را ایده‌ای مناسب برای کاهش آلودگی هوا دانست.
سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی افزود: هم‌اکنون بخش اعظمی از آلودگی هوای تهران و همچنین سایر کلانشهرهای کشور ناشی از تردد موتورسیکلت‌ها به خصوص موتورسیکلت‌های فرسوده است.
وی سوخت ناقص و ترکیبی موتورسیکلت‌ها را از علل آلاینده بودن آنها عنوان کرد و بیان داشت: هم‌‌اکنون بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در کلانشهر تهران تردد می‌کند و در چنین شرایطی جایگزینی موتورسیلکت‌های برقی با این دسته از وسایل نقلیه در راستای کاهش آلودگی هوا می‌تواند بسیار مفید واقع شود.
مؤید حسینی‌صدر در ادامه سخنان خود همچنین یادآور شد: از آنجایی که سرعت موتورسیکلت‌های برقی کنترل شده است از اینرو تحقق این مهم می‌تواند در کاهش تصادفات رانندگی نیز بسیار مثمرثمر واقع شود چرا که تعداد تلفات ناشی از تصادفات مورتوسیکلت‌ها قابل توجه است.
به گزارش فارس، نماینده مردم خوی در خانه ملت بر تعامل دستگاه‌های ذی‌ربط به منظور تحقق امر مزبور ابراز امیدواری کرد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.