ضریح مطهر حضرت سید‌الشهدا(ع) در میدان امام حسین مهمان تهرانی‌هاست

۰۳م آذر ،

0-4-35.jpg

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اصلاح خبر قبلی اعلام کرد که ضریح مطهر تازه سید‌الشهدا(ع)، با استقرار درمیدان امام حسین مهمان تهرانی‌ها خواهد بود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، اداره کل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت سید‌الشهدا علیه السلام، اعلام کرده است که ضریح مطهر تازه آن حضرت که به دست هنرمندان متعهد ایرانی در شهر مقدس قم ساخته شده، آماده اعزام به کربلای معلی است.

این اطلاعیه افزوده است: در ادامه ارسال بخش‌های قبلی، ضریح مقدس در روز یازدهم ماه محرم (شش آذرماه) پس از بدرقه مردم مومن شهر مقدس قم، به سمت حرم مطهر امام خمینی رحمت الله علیه حرکت و پس از استقبال و برگزاری مراسم ویژه، صبح روز دوازدهم ماه محرم (هفتم آذرماه) با استقرار در میدان امام حسین علیه السلام، مهمان مردم عزادار و متدین تهران خواهد بود.

مردم تهران می‌توانند با حضور خود، این ضریح منور را در ۴۸ ساعت استقرار آن در تهران، روزهای دوازدهم و سیزدهم ماه محرم (هفتم و هشتم آذرماه) زیارت کنند.

این ضریح قرار است با عبور از استان‌های مرکزی، لرستان، خوزستان، از مرز کربلای ایران (شلمچه) به سمت کربلای معلی انتقال یابد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.