ضیافت شهردار کرمان جنجال برانگیز شد

گزارش باشگاه خبرنگاران از ضیافت شهردار کرمان؛

شب گذشته ضیافت شهردارکرمان با میهمانان جشنواره مقاومت بحث ها و حاشیه های فراوانی به پا کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به کرمان،‌ شب گذشته میهمان جشنواره مقاومت و اهالی رسانه مهمان شهردار کرمان بودند، میهمانی که  کمی عجیب به نظر می رسید نبود فضایی مناسب برای میهمانان و حتی نبودن یک پلاکارت برای خوش آمد گویی به مدعوین از نقاظ ضعف این مراسم بود از همه اینها که بگذریم به شهردار شهر کرمان، شهر کریمان می رسیم متاسفانه شب گذشته هیچ فضای مناسبی برای سخنرانی وجود نداشت و هیچ کس در این مراسم صحبت نکرد.
گلایه دیگر هنرمندان ندیدن شهردار بود انتظاری که غیرمعقول به نظر نمی رسد اما تمامی اهالی رسانه و هنرمندان از دیدن شهردار شهر کریمان بی نصیب بودند.
نبود فضای مناسب و همچنین شام نخوردن برخی مهمانان ازحاشیه های این ضیافت بود. مهمانان جشنواره نیز به محض بازگشت با استقبال مسولان جشنواره روبَرو شدند و دوباره برای آن ها سفارش شام داده شد گفته هایی که میان میهمانان رد و بدل می شد نشان از ناراحتی و تعجب آن ها از این مهمانی می داد.
برگزارکنندگان جشنواره نیز خیلی سریع مقدمات شبی به یاد ماندنی بعد از ضیافت شهردار را برای میهمانان در هتل  فراهم کردند.
همچنبن گفتنی است در ضیافت شهردار جواد شمقدری ریس سازمان سینمایی، محمد خزاعی دبیر جشنواره، شهردار کرمان، محمد کاسبی، محمد رضا شریفی نیا، هنگامه قاضیانی، سید ضیا هاشمی، انسیه شاه حسینی، غلامرضا موسوی، و جمع کثیری از هنرمندان و اهالی رسانه حضور داشتند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.