طالبی: جام جهانی حق فوتبال ماست

   فرشید طالبی در مورد آخرین وضعیت خود و اینکه به بازی چهارشنبه با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا می رسد یا خیر عنوان کرد: به تازگی دویدن دور زمین را شروع کردم اما اینکه به بازی الاهلی می رسم یا خیر فعلا نمی توانم نظری بدهم و باید این یک روز هم سپری شود.

وی در مورد نوسان نتیجه گیری سپاهان در لیگ عنوان کرد: در تیم سپاهان تغییرات اساسی در ترکیب صورت گرفت و یکی از دلایل نوسان در نتیجه گیری این می تواند باشد. ۷۰ درصد اسکلت تیم عوض شده، البته ما الان بالای جدول هستیم و هنوز هم برای بهتر شدن دیر نیست.

این مدافع در پاسخ به این سؤال که آیا از روند تیم سپاهان رضایت دارد یا خیر گفت: با توجه به تغییرانی که در این تیم شده نتیجه دلخواه را نگرفتیم اما در دو بازی پیکان و نفت آبادان ۵ امتیاز را از دست دادیم در حالی که می توانستیم بازی را ببریم و تیم برتر میدان بودیم اما شانس یاریمان نکرد.

طالبی در مورد تیم ملی و اینکه گفته می شود باید بازیکنانی دیگری حضور داشته باشند، تصریح کرد: در حال حاضر که تیم ملی نتیجه نگرفته خیلی ها منتقد شده اند. بعضی نقدها منصفانه و درست است اما برخی به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند. فعلا سلیقه سرمربی تیم ملی این نفرات است و من آرزو می کنم تیم ملی به جام جهانی برود. این حق فوتبال ماست.

وی ادامه داد: اگر تیم ملی به جام جهانی برود برای همه خوب است. احساس می کردم در دوره ای می توانم به تیم ملی کمک کنم اما وقتی به راحتی روی نام من قلم قرمز کشیدند دیگر توقعاتم به صفر رسید و فقط تصمیم گرفتم تمرین و بازی خود را انجام دهم و دیگر در این باره صحبت نکنم. اکنون هم باید به فکر بازی با کره جنوبی و حمایت از تیم باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.