طراحی سایت آسان شد

جام جم آنلاین: بازار طراحی سایت در تمام کشورها از جمله ایران بسیار داغ است و این گرما بارها به کلیک هم رسیده و نرم‌افزارهای مختلفی را برای طراحی سایت‌های حرفه‌ای با روش‌های ساده و در زمان کوتاه به شما معرفی کرده‌ایم.

 هریک از این نرم‌افزارها امکانات و قابلیت‌های منحصر به‌فردی دارند و این بار هم برای این که نرم‌افزارهای خوب را از دست ندهیم، یک پیشنهاد دیگر برای شما داریم.

نرم‌افزار قدرتمند WebsitePainter ابزاری با روش کار بسیار ساده و در عین حال کامل است که شما را قادر می‌سازد براحتی و بدون نیاز به یک خط کدنویسی و بهره‌مندی از دانش طراحی صفحات وب، سایت‌های موردنظرتان را با دارا بودن افکت‌های ویژه و به‌روز همچون کلیدهایی به سبک وب ۲، طیف‌های نور، گوشه‌های گرد، افکت‌های حرکت ماوس، زمینه شفاف تصاویر و … ایجاد کنید.

قرار دادن آسان و دقیق موضوعات در قسمت‌های مختلف صفحات وب، ایجاد اسلایدشو ـ منو و گالری تصاویر با چند کلیک ماوس، ایجاد صفحات به سه زبان HTML, PHP, ASP، کنترل کامل روی کدهای نهایی و پشتیبانی از قابلیت اعمال تغییرات برای افراد حرفه‌ای و پشتیبانی از همه زبان‌های دنیا به کمک یونیکد از جمله ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود.

اگر به استفاده از این نرم‌افزار علاقه دارید، می‌توانید با توجه به سیستم‌عامل رایانه خود، یکی از نسخه‌های مناسب ویندوز یا مک را از لینک‌های زیر دانلود کنید: (جام جم – ضمیمه کلیک)

Windows: http://www.ambiera.at/downloads/WebsitePainter-2.1.1-Setup.exe

Mac: http://www.ambiera.at/downloads/WebsitePainter-2.1.1.dmg


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.