طراحی گریم “دودکش” به پایان رسید

۱۱اردیبهشت،

ایمان امیدواری گفت: طراحی گریم مجموعه “دودکش” تمام شده و فقط به تیم سر می زنم.

ایمان امیدواری طراح گریم سریال “دودکش” در خصوص روند کار طراحی خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سعی من بر این بود که همه شخصیتهای “دودکش” واقعی و طبیعی جلوه کنند.

وی افزود: با نگاه دقیق به اشخاص داخل کوچه و خیابان می نگرم تا چهره های کار در عین هنری بودن، طبیعی باشد.

امیدواری با اشاره به “لطیفی” کارگردان مجموعه “دودکش” تصریح کرد: “لطیفی” در کنار کارگردانی خود جزء یکی از متبحرترین و با تجربه ترین گریمورهای قدیمی است.

این طراح گریم ابراز داشت: در همه سکانسها و طراحی گریم بخشها من با “لطیفی” مشورت می کردم و وی به طور کامل دست مرا در این خصوص بازگذاشت.

وی با اشاره به گریم کار و نبود فیلمنامه کامل گفت: سریال “دودکش” فیلمنامه کامل نداشت ولی به سبب نگارس بسیار خوب کار و طی گفتگویی با “لطیفی” همه شخصیت ها معرفی شدند.

امیدواری ادامه  داد: در کار گریم معتقدم که هر چقدر گریم حس نشود کار روند طبیعی تری را طی می‌کند.

این طراح گریم با اشاره به کار در مجموعه های تلویزیونی اظهار داشت: تجربه کار در تلویزیون و با توجه به قوانین صدا و سیما متفاوت است و اگر اصول کاری براساس قوانین اسلامی پیش رود دچار خودسانسوری نمی‌شویم.

امیدواری خاطرنشان کرد: در مجموعه “دودکش” سعی بر طبیعی بودن چهره ها بوده و خوشبختانه وقتی دوستان با من صحبت می کنند میگویند با دیدن چهره های هنرمندان و گریمهای طبیعی آنها، حالمان خوب می گردد.

وی تصریح کرد: طراحی گریم من در “دودکش” به پایان رسیده و ما همگی برای سر زدن به  دوستانم به پشت صحنه کار می روم./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.