طرح ضیافت کمر گرانی ها را می شکند!


طرح ضیافت کمر گرانی ها را می شکند!

۱۳:۵۶ (دوشنبه ۲۶ تیر )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

یکی از راه های تأمین نیاز های اساسی مردم در آستانه ماه رمضان برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا است، که امسال با توجه به مسائل اقتصادی طرح ضیافت نیز به عنوان بازویی به کمک این قبیل نمایشگاه ها آمده است؛ اما سوال اینجاست که آیا این طرح ها میتوانند در مقابله با گرانی ها عرض اندامی بکنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با تشریح اقدامات ویژه این سازمان در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان گفت: در آستانه این ماه مبارک، با توجه به ضرورت حضور اثرگذار و مطمئن در تامین و توزیع مناسب و منطقی کالاهای اساسی سبد مصرف خانوار، برنامه‌ها و اقدامات ویژه تنظیم بازار از پانزدهم تیر تا بیست و پنجم مرداد در قالب « طرح ضیافت» اجرا می شود.

علی صفرزاده اظهار کرد: طرح ضیافت با هدف فراهم سازی امکان تامین و تنظیم بازار انواع اقلام موادغذایی مورد نیاز و ضروری مردم با قیمت و کیفیت مناسب در استان برگزار می‌شود.

صفر زاده افزود: در این طرح، تدارک تامین و عرضه متمرکز اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در پنج گروه کالایی شامل مواد پروتئینی و گوشتی (گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم‌مرغ)، فرآورده‌های لبنی ( پنیر، شیر پاستوریزه و ماست)، صنایع غذایی (انواع رب، قند و شکر)، محصولات کشاورزی ( برنج، حبوبات و خرما ) صورت گرفته است.


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.