طرح مضحک ضرب سکه در آمریکا

۲۳م دیماه ،

بینا- مطرح شدن پیشنهادی برای حل بخشی از مشکلات مالی دولت آمریکا سر و صدای بسیاری بوجود آورده است.
به گزارش بینا، براساس این طرح، وزارت خزانه داری آمریکا یک سکه پلاتین به ارزش یک تریلیون دلار ضرب می کند. کارشناسان، این طرح را مسخره و خنده دار توصیف کرده و گفته اند این طرح، راه حلی برای بحران بدهی های فزاینده آمریکا نیست.
در پایگاه اینترنتی رسمی دولت آمریکا به آدرسWhitehouse.gov طومار مربوط به این طرح قرار داده شده است و برای آن امضاء جمع آوری می گردد. تاکنون هفت هزار نفر در حمایت از این طرح، طومار مذکور را امضاء کرده اند. طرح این موضوع به دستاویزی برای تمسخر دولت تبدیل شده است.
طنزپردازان حتی دربارهٔ اینکه عکس کدامیک از مقامات آمریکایی باید روی این سکه ضرب شود، بازیهای بسیاری به راه انداخته اند. بعضی از آنها می گویند عکس باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا باید روی این سکه جادویی حک شود!
عده ای نیز می گویند باید عکس شخصیتهای هولناک فیلمهای هالیوودی روی این سکه نقش ببندد. با آن که مطلب مذکور در پایگاه اینترنتی دولت آمریکا است، جی کارنی سخنگوی کاخ سفید این مطلب را تایید نکرده است.
حتی اگر واقعا سکه ای به ارزش یک تریلیون دلار در آمریکا ضرب شود، بازهم نمی تواند مشکل بدهی های کلان آمریکا را، که از مرز شانزده تریلیون دلار قبل است، حل کند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.