طرح ویژه امداد تابستانی سایپا

فروردین ۱۴۰۳

 طرح ویژه امداد تابستانی سایپا

طرح ویژه امداد تابستانی سایپا

ممتازنیوز: امداد خودرو سایپا به منظور تامین رفاه مشتریان گروه خودروسازی سایپا، طرح ویژه خدمات امداد تابستانی را در دو مرحله از ۱ تا ۱۸ تیرماه و از ۱۸ مردادماه تا پایان شهریورماه سال جاری در محورها و مسیرهای شهرهای گردش پذیر و زیارتی اجراء می نماید.

احمد کرفی مدیر عامل این شرکت در گفت و گویی با اعلام خبر فوق گفت : جهت اجرای مطلوب طرح خدمات امداد تابستانی امسال طی جلسات متعدد با پلیس راهور ناجا ، مقرر شد به منظور آسایش خاطر مسافران و حمایت از هموطنان عزیز، میزان حضور موثر ناوگان امدادی در جاده ها و آزادراه ها افزایش یابد.
وی افزود : ناوگان امدادخودرو سایپا با مجموع ۸۹ پایگاه روزانه و شبانه روزی (۴۵ پایگاه روزانه و ۴۴ پایگاه شبانه روزی) که عمدتا” در محورهای پر تردد شهرهای گردش پذیر و زیارتی قرار دارند، خدمات مورد نیاز را به مسافران تابستانی ارائه می دهند.
مدیرعامل امدادخودرو سایپا تصریح کرد: پایگاه های روزانه از ساعت ۷ الی ۳۰: ۲۰ و پایگاه های شبانه روزی به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مسافران تابستانی می باشند.
مهندس کرفی خاطر نشان کرد : حدود ۶۰۰ دستگاه از ناوگان امدادی این شرکت در تمامی ایام سال با گستردگی در سراسر کشور همواره آماده ارائه خدمات به هم وطنان می باشد. تمامی دارندگان خودروهای سواری گروه سایپا در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند با شماره های ۰۹۶۵۵۰ و ۰۲۱۸۴۴۴۴ تماس حاصل نمایند.
بر پایه این گزارش بعد از اجرای موفقیت آمیز طرح خدمات و امداد نوروزی و طرح سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، این سومین طرح ویژه خدمات امدادی در سال جاری است که توسط امدادخودرو سایپا اجراء می گردد.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.