طرح ویژه جابجایی زائرین حرم ثامن‌الحجج (ع) آغاز شد

طرح ویژه جابجایی زائرین حرم ثامن‌الحجج (ع) در دهه پایانی ماه صفر از امروز شنبه دوم مهرماه آغاز و تا نهم مهرماه به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

طرح ویژه جابجایی زائرین حرم ثامن‌الحجج (ع) آغاز شد

به گزارش ممتاز نیوز، حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل این سازمان اظهار کرد: تمامی سرویس‌ها اعم از سرویس‌های ثابت و فوق‌العاده در سامانه‌های اینترنتی روزفروش و پیش‌فروش بلیت سفر ارائه می‌شود و فروش بلیت در سامانه صرفاً بر اساس کد ملی خواهد بود.

وی با بیان این‌که امکان خرید بلیت برگشت زائران از استان و شهر مبدا سفر فراهم شده است، عنوان کرد: سامانه مکانیزه لیست انتظار بلیت اتوبوس بین‌شهری به‌صورت محدود برای مسافران فاقد بلیت بازگشت از پنجم مهرماه در پایانه امام رضا(ع) مشهد مقدس راه‌اندازی می‌شود.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: براساس شیوه‌نامه طرح ویژه بازگشت زائران رضوی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در ایام دهه پایانی دهه صفر، صدور صورت وضعیت دربستی تا نهم مهرماه ممنوع است و محدودیت‌های شبکه سیر برای شرکت حمل‌ونقل مسافربری و ناوگان از مبدا سراسرکشور تا تاریخ یادشده حذف می‌شود.

شهرکی خاطرنشان کرد: قرارگاه حمل‌ونقل جاده‌ای در ستاد مرکزی این سازمان و همچنین پایانه امام رضا (ع) در استان خراسان رضوی تشکیل شده و نشست‌های مشترک جهت هماهنگی با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط به ویژه سازمان‌های نظارتی و تشکل‌های صنفی بخش حمل‌ونقل مسافر به‌منظور انجام هماهنگی و اعمال نظارت‌های لازم برگزار می‌شود.

وی افزود: راهدارخانه‌های استان خراسان رضوی آماده خدمات‌رسانی به زائران پیاده در طول مسیر پیاده‌روی هستند و گشت‌های راهداری در محورهای این استان و سایر استان‌ها حضور مستمر دارند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.