”طعم آلوی جنگلی” بیانگر مسایل اجتماعی است

۳۰م دیماه ،

نمایش ˝طعم آلوی جنگلی˝ کار نوشین تبریزی بیانگر مسایل اجتماعی در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است.

به گزارش هنرآنلاین، تبریزی با این توضیح که به عنوان نویسنده به مسایل اجتماعی علاقه مندم، گفت: دنیای پیرامون برایم مهم است و نوشته هایم ویژگی اجتماعی دارند.

وی با بیان این که نمایش “طعم آلوی جنگلی” نیز دربارهٔ مسایل اجتماعی است، اظهار داشت: هر کدام از شخصیت های نمایش یک داستان دارند ولی در نهایت به هم مرتبط اند و با هم پیش می روند.

تبریزی مهمترین ویژگی نمایش “طعم آلوی جنگلی” را بازی بازیگران دانست و تصریح کرد: بازی ها در این نمایش مستند است و بازیگران فراتر از متن در بازی ها جلو رفتند.

خلاصه نمایش به نقل از تبریزی، عجیبه! هر چیزی یه طعمی دارد اما طعم بعضی چیزها تا ابد در یاد آدم می ماند. به طور مثال تا حالا آلوی جنگلی خوردید؟

رویا نونهالی، مریم بوبانی، ماه‌گل مهر، شیوا خسرومهر، محمدرضا مالکی، حسین کشفی‌اصل و افشین سلیمان‌پور بازیگران نمایشند.

سایر عوامل فنی و اجرایی نمایش “طعم آلوی جنگلی”: سینا ییلاق‌بیگی طراح صحنه و نور، الهام شعبانی طراح لباس، مروارید مهر آهنگساز و نوازنده، فرناز مرتضوی طراح گریم، مریم ابراهیمی دستیار اول و برنامه‌ریز و مهری زندی دستیار دوم و مدیر اجرایی.
نمایش”طعم آلوی جنگلی” همزمان با سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، یکشنبه (۸بهمن) در دو سانس ۱۷ و ۱۹:۳۰ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.