طعنه‌بهزادفراهانی به‌دخترش گلشیفته درسیما

طعنه‌بهزادفراهانی به‌دخترش گلشیفته درسیما

انتخاب ؛ وی در این برنامه در پاسخ به سئوال مجری که از او خواست خاطره ای را مطرح کند ، بدون دلیل خاصی به خاطره مشترکش با مرحوم فتحی بازیگر نقش عمرعاص در سریال امام علی (ع) اشاره کرد.

وی گفت : ما در یکی از مناطق جنوبی کار فیلم برداری را انجام می دادیم و شبها برای استراحت به هتلی در بندر عباس می رفتیم . یک دکه کوچک در مسیر بود که گاهی آنجا می ایستادیم و خرید می کردیم . یک روز که آنجا بودیم ، دختری جوان به انجا آمد و توهین های بدی را نثار پیر مردی که صاحب دکه بود کرد و رفت . فتحی از او پرسید : چرا جوابش را ندادی ؟ پیر مرد مکثی کرد و سرش را پایین انداخت و گفت : او دخترم بود ! برای همین پاسخی به او ندادم!

برخی بیان این خاطره از سوی بهزاد فراهانی را پاسخی تلویحی به افرادی می دانند که همواره از این بازیگر برجسته در مورد واکنشش به اقدامات غیراخلاقی دخترش ، سئوال می کنند.

بهزاد فراهانی پیش از این در گفت و گویی در مورد اقدامات گلشیفته گفته بود: مسائل دخترم به من ارتباطی ندارد، این همه بدبخت در دنیا هست، بند کردید به دختر من!


۵۹۸٫ir

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. افشین:

    آقای محترم چرا اینقد مساله را ساده و خرد در نظر می آورید. خانم فراهانی یک شهروند عادی نبوده اند که مسایل اش فقط به خودش و اطرافیان درجه اولش مربوط باشد، بلکه ایشان به جامعه بزرگتری همچون سینما و هنر تعلق داشته و برای بسیای از جوانان الگو بوده اند بنابراین کوچکترین حرکتش با سوگیری مواجه خواهد شد. در واقع هنرمندان باید توجه داشته باشند که فقط به خودشان تعلق ندارند و نتیجتاً لازم است در خیلی مسایل رعایت نمایند.

  2. شبنم:

    اقای بهزاد فراهانی حرف قشنگی زدند به ماهم مربوط نیست که خانم گلشیفته دوست دارد چی کار کنه بدن خودش اختیارش رو داره مگه ما جای اون مجازات میشیم که انقد سنگ خانم گلشیفته رو به سینه بزنیم مارو درون قبر خانم گلشیفته نمیگذارند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.