طعنه روزنامه اصلاح‌طلب به روزنامه دولت

۵ م دیماه ،

به گزارش ممتازنیوز، روزنامه مردم سالاری به تیتر روز قبل روزنامه “ایران” واکنش نشان داد و نوشت: یک سوال اساسی که این روزها می‌توان پرسید این است که چه کسانی را باید جزو «دولت» به حساب آورد؟! یک روزگاری احمدی‌نژاد می‌گفت که هفتاد میلیون احمدی نژاد در ایران می باشند، اما نمردیم و رویم به دیوار، گلاب به روی همه رفتگان، روزهایی رسید که حتی اعضای کابینه احمدی نژاد هم جزو دولت به حساب نمی‌آیند و جزو دشمنان دولت معرفی می‌شوند!

تیتر یک روزنامه خیلی دولتی ایران دیروز را بخوانید: «به رغم حمایت دولت و اختصاص ارز مرجع برای واردات دارو صورت گرفت – پافشاری خانم وزیر بر افزایش قیمت دارو ». این روزنامه تازه بعد از سه سال وزارت مرضیه دستجردی یادش افتاده که ای دل غافل! خانم وزیر، ریاست کمیته زنان ستاد مرکزی انتخاباتی علی لاریجانی در سال ۸۴ را در کارنامه داشته و قائم‌مقامش هم باقر لاریجانی است!

به این ترتیب موارد زیر جهت عبرت جهانیان و آگاهی هموطنان اعلام می‌شود:

۱- واقعا ببینید برادر محمود احمدی نژاد چقدر صبر داشته و چقدر نجابت به خرج داده که خواهر دستجردی را با این کارنامه غیرقابل تحمل تا بحال برکنار نکرده و علی نیکزاد را با حفظ سمت سرپرست وزارت بهداشت نکرده است!

۲- واقعا ببینید چقدر دولت مظلوم است که حتی خودش هم با خودش مشکل دارد. خوب این دولت با این وضعیت ، معلوم است که هم دولت است و هم اپوزیسیون، اصلا هم تعجبی ندارد!

۳- دولت در اصل عبارت است از پنج – شش نفر که یک نفرشان هم دیروز برگشت به اوین! بقیه هم اصلا ربطی به دولت ندارند و به زودی افشا خواهند شد که قبلا در ستاد چه کسی بوده‌اند! البته امیدواریم کسی یادش نیاید که زمانی احمدی نژاد جزو اعضای ستاد هاشمی رفسنجانی بوده است!

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.