طلاق،آخرین خواسته مادری پیش از مرگ!

۲۲ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مرد جوانی در دادگاه گفت که طبق آخرین خواسته مادرش که در بستر مرگ افتاده است، می‌خواهد iبه طور توافقی از همسرش جدا شود. او گفت که از ابتدا خانواده‌اش با این ازدواج‌ مخالف بوده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: مرد جوانی در دادگاه گفت که طبق آخرین خواسته مادرش که در بستر مرگ افتاده است، می‌خواهد iبه طور توافقی از همسرش جدا شود. او گفت که از ابتدا خانواده‌اش با این ازدواج‌ مخالف بوده‌اند.

زوج جوانی در دادگاه خانواده حاضر شدند و درخواست طلاق توافقی‌شان را iبه قاضی دادگاه ارائه کردند. مرد جوان که ۲۸ سال داشت خطاب iبه قاضی گفت: همسرم ۷ سال از من بزرگتر است و همین موضوع باعث شده است که مراسم ازدواج‌مان iبه تاخیر بیفتد.

وی ادامه داد: خانواده من با این ازدواج iبه شدت مخالف بودند، اما وقتی که اصرار بیش از حد من را دیدند، با عقدمان موافقت کردند اما علت اصلی مخالفت آنها بزرگ بودن همسرم از نظر سنی نسبت iبه من بود، اما در حال حاضر مجبورم که از همسرم جدا شوم.

این مرد جوان افزود: مادرم در بستر بیماری است iبه نقل از پزشکان دیگر امیدی iبه زنده ماندش نیست و تنها خواسته مادرم پیش از مرگ، جدایی از همسرم است، و iبه قول خودش اگر همسرم را طلاق ندهم من را نخواهد بخشید. من نیز دوست ندارم مادرم در پایان عمرش ناراحتی از من داشته باشد، iبه همین علت با همسرم صحبت کردم و او نیز با این جدایی موافقت کرد.

در ادامه جلسه دادگاه، همسر این مرد جوان گفت:‌من نیز iبه این جدایی رضایت دارم البته وقتی همسرم این موضوع را مطرح کرد بسیار مخالفت کردم اما بعد از گذشت مدتی، راضی شدم.

این زن جون که ۳۵ سال داشت، گفت: هیچ گونه‌ ادعای مالی نسبت iبه شوهرم ندارم و تنها خواهان جدایی هستم.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان حکم طلاق توافقی آنها را صادر کرد.

مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.