طلاق برای پدر شدن/ یک مشاور: شماتت خانواده‌ها نقش مهمی در جدایی این زوج‌ها دارد

۰۸م آذر ،

مردی در دادگاه خانواده گفت: زنم بچه‌دار نمی شود، می‌خواهم او را طلاق بدهم چون احساس می‌کنم زندگی بدون بچه بی‌معنی است.
مردی ۳۵ ساله در دادگاه خانواه ایلام خطاب به قاضی دادگاه گفت: بیش از ۷ سال است که زندگی مشترک‌مان رو آغاز کرده‌ایم، هر درمانی که لازم بود را انجام دادم اما زنم بچه دار نمی‌شود. احساس می‌کنم زندگی‌ام بی معنی و بی‌هدف شده است.

وی افزود: در طول این مدت بسیار کارها کردم که صاحب بچه شوم اما نشد و زندگی‌ام بی نشاط شده و دغدغه «پدر شدن» مدام عذابم می‌دهد. چاره‌ای جز جدایی و گرفتن همسر تازه برای رفع این دغدغه نمی بینم.

این مرد جوان خاطرنشان کرد: مغازه لباس فروشی دارم قبلا با عشق و علاقه کار می‌کردم اما اکنون دیگر انگیزه‌ای برای زندگی کردن و تلاش هم ندارم.

همسر این مرد نیز که در دادگاه حضور داشت در پاسخ به اظهارات شوهرش گفت: بچه دار شدن چیزی نیست که دست من باشد و نباید به خاطر آن به زندگی مشترکی که آگاهانه به آن «بله» گفته‌ام پایان داده شود.

این زن جوان ادامه داد: من دلم هرگز به این طلاق راضی نیست چون شوهرم را دوست دارم و حاضرم با وجود همسر تازه با شوهرم زندگی کنم.

یک مشاور خانواده دربارهٔ دغدغه‌های این دسته از خانواده‌ها دربارهٔ بچه‌دار شدن و احتمالا جدایی آنها گفت: زوج های جوان که هنوز فرصت بچه دار شدن دارند با توجه به پیشرفت پزشکی نباید زود ناامید شوند و باید تمام تلاش خود را به کار گیرند و در این مورد به گزینه جدایی توجهی نکنند.

وی نقش خانواده‌ها را در این مورد مهم ارزیابی کرد و گفت: خانواده‌ها نباید زنان یا مردانی که به هر سبب بچه دار نمی‌شوند را مورد شماتت قرار دهند، چون تاثیری بسیار منفی بر روند زندگی مشترک آنها می گذارد.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.