طلاق زن به خاطر صدای بلند

مردی در دادگاه گفت: همسرم با داد و فریادهایش آبروی مرا پیش همه برده است و دیگر نمی‌خواهم با زنی که صدایش را روی من بلند می‌کند، زندگی کنم.

به گزارش بی باک به نقل از ایسنا، مردی به دادگاه خانواده مراجعه کرد و درخواست جدایی از همسرش را به قاضی دادگاه ارائه کرد. او با اشاره به اینکه همسرم در مقابل همه آبرویم را برده است، گفت: او همیشه مقابل خانواده و دیگران شخصیت من را با فریادهایش زیر سوال می‌برد و آن قدر شکاک است که دیگر آبرویی برایم نمانده است.

این مرد جوان که ۲۸ سال سن داشت، افزود: فریادهای همسرم در زمان صحبت کردن با من و شکاکی‌اش من را آزار می‌دهد و تنها به جدایی فکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه سه سال از عمر زندگی مشترک‌مان می‌گذرد، خاطرنشان کرد: خدا را شکر که فرزندی نداریم تا قربانی ازدواج ما شود. من و همسرم در طول زندگی مشترک دایم با یکدیگر دعوا می‌کنیم و درواقع زندگی پرتنشی را داشته‌ایم.

مرد جوان یادآور شد: همسرم آبروی من را با فریادهایش برده است. متاسفانه همیشه به من شک دارد و تصور می‌کند که من به او خیانت کرده‌ام اما هیچ‌وقت نتوانست مدرکی علیه من پیدا کند.

وی گفت: از فریادهای همسرم به ستوه آمده‌ام و دیگر نمی‌خواهم با کسی که این‌ قدر صدایش برای شوهرش بلند است به زندگی ادامه دهم.

در ادامه جلسه دادگاه، همسر این مرد که ۲۵ سال سن داشت، گفت: شوهرم بهانه می‌آورد و در حقیقت به فکر زندگی جدید با زن دیگری است، اما فکر می‌کند که من متوجه نمی‌شوم در حالی که بارها وقتی با تلفن صحبت می‌کرد صدای زنی را از آن طرف خط شنیده‌ام و هنگامی که من را می‌بیند بلافاصله تلفن را قطع می‌کند.

وی افزود: من نمی‌خواهم از شوهرم جدا شوم و اگر او بخواهد بر طلاق پافشاری کند تمام حق و حقوق و مهریه ۷۰۰ سکه‌ای‌ام را مطالبه خواهم کرد.

زن جوان مدعی شد: شوهرم باید بیشتر به فکر زندگی‌مان باشد و فکر نکند من بچه هستم و متوجه رفتارهای او نمی‌شوم.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه پس از شنیدن اظهارات طرفین حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و آنها را به مصالحه دعوت کرد و ختم رسیدگی اعلام شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.